Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:(...) maar een goede EP3 is echt zeldzaam aan het worden.
Of gewoon spontaan een auto kopen, daar is soms ook niets mis mee
Ik zou lekker de 6 blijven rijden. At the end heb je gewoon garantie op wat er ook gaat komen mbt roestvorming lijkt me. En je rijdt een veel mooiere auto.
Kristian zei:3-serie Touring F31 in goede uitvoering is over een jaar of twee betaalbaar. Zeker een waardig opvolger.
s velthuis zei:Zit het grootste probleem dan niet gewoon tussen de oren?
A3-White zei:Als je de auto nu eens vergelijkt met een vrouw. Die word toch ook niet ingeruild als er een grijze haar komt? Verfje er tegen aan en klaar.
Kristian zei:Tja ze kunnen een claim maken maar dealer raad me aan het zelf wat bij te werken. Zijn ervaring was dat het met spuitwerk niet per definitie mooier/beter wordt. Moeten ze ook uitbesteden. Tja, is een beetje makkelijk er vanaf maken natuurlijk. Anderzijds denk ik ook dat ik het zelf veel beter en mooier kan oplossen plus dat de roest dan ook echt weg is en blijft.
Maar goed, als de puntlasjes aan de buitenzijde al gaan roesten, wat kan ik dan in de holle ruimten verwachten. Daar zit nog minder lak en conservering in de vorm van was/tectyl wordt af fabriek niet aangebracht. Moet ik dus ook allemaal (laten) doen. Of niks aan doen want 12 jaar garantie tegen doorroesten.