Kunstmatige Fotowedstrijd (AI) Opdracht 2: Starman (Winnaar ZADELSNUIVER)

Morgenochtend kennen we onze winnaar en die mag dan een nieuwe wedstrijd lanceren. Ik vind het gestoei met AI ook best leuk (maar ook frustrerend)

Bedankt aan jou en de andere posters om van dit topic een succes te maken. Erg leuk, Dikke Merci Dennis om hier mee op de proppen te komen. Ik kijk echt uit naar de volgende opdracht.

Het was heel nipt, maar we hebben een winnaar: ZADELSNUIVER !!!
Proficiat, het is nu aan jou om een nieuw topic met een AI opdracht te starten...

c5dc1a5c-a6e8-49c8-a497-36a32a96264a.webp

De score:

Zadelsnuiver 16
JL86 15
2 CV Lover 12
Marleen 12
Niseko 10
Gullwing 8
Joost Boers 7
Banpei 5
Rudyke 2
DENNIS 2
Volt 0

Hey wat leuk! Dat had ik eigenlijk helemaal niet verwacht :D iedereen ontzettend bedankt voor de stemmen!

Ik heb alvast een ideetje voor de volgende wedstrijd, ik zal 'm later op de dag nog online zetten.

Wat vinden we overigens van het ritme? Deze wedstrijd liep van maandag 28 oktober t/m vrijdag 8 november oftewel 12 dagen. Is dat te kort of te lang of precies goed?

Ik zou dan zelf een "logische" periode van twee weken aanhouden. Misschien zelfs naar een zondag verplaatsen? Aan de andere kant maakt het mij nou ook weer niet zo gek veel uit :)

Of hetzelfde ritme als de occasionwedstrijd, anders duurt het wellicht te lang en vergeten mensen dat de wedstrijd bestaat.

Edit: met mensen bedoel ik mijzelf... :p

Terug
Bovenaan