Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bedankt aan jou en de andere posters om van dit topic een succes te maken. Erg leuk, Dikke Merci Dennis om hier mee op de proppen te komen. Ik kijk echt uit naar de volgende opdracht.
Hey wat leuk! Dat had ik eigenlijk helemaal niet verwacht iedereen ontzettend bedankt voor de stemmen!
Ik heb alvast een ideetje voor de volgende wedstrijd, ik zal 'm later op de dag nog online zetten.
Wat vinden we overigens van het ritme? Deze wedstrijd liep van maandag 28 oktober t/m vrijdag 8 november oftewel 12 dagen. Is dat te kort of te lang of precies goed?
Ik zou dan zelf een "logische" periode van twee weken aanhouden. Misschien zelfs naar een zondag verplaatsen? Aan de andere kant maakt het mij nou ook weer niet zo gek veel uit
Ik zou de indien periode verlengen en de stemperiode wat inkorten. Sowieso een weekend erin. Tweewekelijks vind ik ook een goede suggestie. Een beetje zoals de occasion wedstrijd hier, maar dan niet wekelijks.