Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
British Racing Green zei:Lexus heeft inderdaad geen traditie.
En wat tenslotte de Duitse 3 betreft,
Audi zou maar graag willen dat ze dezelfde uitstraling zouden hebben als BMW & Mercedes.
Ik denk dat ze voor Jan Modaal nog altijd achterop hinken...
Iemand met een BMW 5 touring zal altijd hoger ingeschat worden dan iemand met een A6 break
een A4-rijder zal altijd een trapje lager scoren dan de BMW 3-rijder,
en de A3-sedan-rijder zal altijd moeten onderdoen qua imago voor de CLA/CLA shooting brake rijder.
British Racing Green zei:En wat tenslotte de Duitse 3 betreft,
Audi zou maar graag willen dat ze dezelfde uitstraling zouden hebben als BMW & Mercedes.
Ik denk dat ze voor Jan Modaal nog altijd achterop hinken...
Iemand met een BMW 5 touring zal altijd hoger ingeschat worden dan iemand met een A6 break
een A4-rijder zal altijd een trapje lager scoren dan de BMW 3-rijder,
en de A3-sedan-rijder zal altijd moeten onderdoen qua imago voor de CLA/CLA shooting brake rijder.
Bird Nerd zei:En zo'n scherm zorgt juist voor beter zicht ook bij slechtere weersomstandigheden omdat de camera's zich er aan kunnen aanpassen.
Monsieur Le Loure zei:Een buitenspiegel heeft meestal een verwarmingselementje erin zitten.
Dus zoiets zal ook op rond een cameralens kunnen en Lexus kennende zit dat er standaard op, dus het condensargument kan weggestreept worden
929V6 zei:Monsieur Le Loure zei:Een buitenspiegel heeft meestal een verwarmingselementje erin zitten.
Dus zoiets zal ook op rond een cameralens kunnen en Lexus kennende zit dat er standaard op, dus het condensargument kan weggestreept worden
Lexus kennende zal er ook wel een spinnenverdelgingssproeiertje op zitten.
Cdlop zei:Zeer fraaie wagen, ben benieuwd naar de Nederlandse prijzen. Ziet er beter uit dan 5 en e klasse en in ieder geval veel betere bouwkwaliteit en afwerking voor de ES.
Moderator
Tsja, zo werkt het hier. Als je stoute dingen zegt over bmw of mercedes krijg je brigadier benzine en korporaal klieder van de premiumpolitie achter je aanBarri zei:@Benzine: waarom moet je altijd anderen aanvallen? Uiterlijk is inderdaad een mening, en doe nu niet alsof niemand het met de ander eens is en iedereen het met jou eens is.
[D2] zei:Tsja, zo werkt het hier. Als je stoute dingen zegt over bmw of mercedes krijg je brigadier benzine en korporaal klieder van de premiumpolitie achter je aanBarri zei:@Benzine: waarom moet je altijd anderen aanvallen? Uiterlijk is inderdaad een mening, en doe nu niet alsof niemand het met de ander eens is en iedereen het met jou eens is.![]()
[D2] zei:Tsja, zo werkt het hier. Als je stoute dingen zegt over bmw of mercedes krijg je brigadier benzine en korporaal klieder van de premiumpolitie achter je aan![]()
D-C zei:Live @ Paris Motor Show:
![]()
Cdlop zei:Zeer fraaie wagen, ben benieuwd naar de Nederlandse prijzen. Ziet er beter uit dan 5 en e klasse en in ieder geval veel betere bouwkwaliteit en afwerking voor de ES.
BENZine zei:@ Pino: Ben jij het niet die deze foto al 2x geplaatst heeft? Je punt herhalen is nergens voor nodig hoor
@ dca492: Voor 60k kun je ook een E-Klasse samenstellen, met voldoende opties en indien gewenst met een interieur als op de door Carfanatic getoonde foto.
Cdlop zei:Basis E, kaler dan kaal kost al 58k......... . Beetje onzin dus.
Carfanatic zei:Bouwkwaliteit misschien wel, maar qua afwerking en vooral materiaalgebruik vind ik een Audi of Mercedes een stuk fraaier.
E-klasse
![]()
Wouter82 zei:De vergelijking met de Camry lijkt mij minstens zo interessant, in de VS is die 46% goedkoper. De Nederlandse Camry Hybrid zou dan op 36.299 euro uitkomen, precies tussen de Prius en de Prius Plug-In.
Wouter82 zei:De vergelijking met de Camry lijkt mij minstens zo interessant, in de VS is die 46% goedkoper. De Nederlandse Camry Hybrid zou dan op 36.299 euro uitkomen, precies tussen de Prius en de Prius Plug-In.
BENZine zei:Ik zie eigenlijk maar één auto die goed vergelijkbaar is met deze voorwielaangedreven Lexus, de Volvo S90. En dan blijkt dat de Lexus toch wel flink aan de prijs is. Gaat in West-Europa dan ook gegarandeerd geen groot succes worden.