Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Cdlop zei:Volvo is van geen kanten vergelijkbaar met de Lexus. Lexus is zoveel beter in alle opzichten. Maar ja Europeanen kiezen nu eenmaal niet voor kwaliteit.
BENZine zei:Cdlop zei:Volvo is van geen kanten vergelijkbaar met de Lexus. Lexus is zoveel beter in alle opzichten. Maar ja Europeanen kiezen nu eenmaal niet voor kwaliteit.
Kijk eens aan, hier hebben we een ware Lexus-fanboy te pakken, met een héle grote roze Lexus-bril op de neus en een paar oogkleppen erbij.
Lexus zal nooit een suc6 worden in Europa, daarvoor moet je in Azië en Midden Oosten en USA Canada zijn.
Carfanatic zei:Lexus zal nooit een suc6 worden in Europa, daarvoor moet je in Azië en Midden Oosten en USA Canada zijn.
Dat is ook wel aan het design te zien. Je vind het mooi of niet, een middenweg is eigenlijk niet mogelijk.
BENZine zei:Kijk eens aan, hier hebben we een ware Lexus-fanboy te pakken, met een héle grote roze Lexus-bril op de neus en een paar oogkleppen erbij.
michel1975 zei:Ik had het dashboard van de Lexus nog niet gezien. Nu is het smaakgevoelig maar wat een design misser. Doet me denken aan het dashboard van een Visa met die rare draaiknoppen naast de tellerbak.
Moest de Axel zijn.929V6 zei:michel1975 zei:Ik had het dashboard van de Lexus nog niet gezien. Nu is het smaakgevoelig maar wat een design misser. Doet me denken aan het dashboard van een Visa met die rare draaiknoppen naast de tellerbak.
De Visa had een groot "blik" links naast de stuurkolom en rechts de schuiven voor de kachel, ik zie eigenlijk in het geheel geen gelijkenis.
Ow ja soryy kritiek ligt hier heel gevoelig.929V6 zei:Dat zal ongetwijfeld de inspiratie zijn geweest voor de ontwerpers in Japan.:T
Materialen worden dikker toegepast
Carfanatic zei:Materialen worden dikker toegepast
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Ik zie het bij deze Lexus in ieder geval niet.
speedtouch zei:Zo ziet hij er toch wel chic uit!
DeeTwee zei:Doe mij maar die nieuwe Camry. Zelfde aandrijflijn, nauwelijks minder binnenruimte en een meer evenwichtig vormgegeven koets als je het mij vraagt. En fors goedkoper.
Het grootste nieuws zijn de optionele digitale zijspiegels. Die werden eerder al getoond op de Japanse ES en eerder dit jaar hoorden we ook dat we ze hier in Europa ook zouden krijgen. Schermen aan de binnenkant van de A-stijlen tonen het beeld dat de camera's opvangen.
SportLeicht zei:Lexus kon gua interieurafwerking ooit aardig meekomen met BMW en Mercedes-Benz, maar kan nu overduidelijk niet meer aanhaken.
Gebaseerd waarop? In de middenklasse wellicht niet meer, en in een aantal West-Europese landen als NL niet. Maar in twee van de grootste werelddelen, Azië en Noord-Amerika, behoort de ES tot de best verkochte auto’s in z’n klasse. In China is de ES de bestverkochte import-auto met duizenden exemplaren per maand.Sedans zijn niet de moeite meer