Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt helemaal gelijk. Even te snel gekeken.Die Belgische lijkt mij een Duits kenteken te hebben?
Die zilvergrijze op blauwe platen spotte ik niet zo lang geleden in Hilversum. Bijzonder ding!
JAAA, ik hoop dat ie weer zijn kittige Spiderman-pak draagt, dat was wel (hoe gaan we dit noemen) sexy he?Ja idd, braadworsten eten, bier om te gooien en ''die man'' in Lederhosen.![]()
Hahaha bedoelde meer je pa haha. Maar hoop dat die andere man met zijn spider man pak er niet is haha. Heeeeel sexy idd.JAAA, ik hoop dat ie weer zijn kittige Spiderman-pak draagt, dat was wel (hoe gaan we dit noemen) sexy he?![]()
![]()
Misschien heb ik het al een keer gevraagd maar die oprijbokken trekken mijn aandacht. Welk type is dit en waar te koop? (indien bekend bij jou).
Deze hebben een fatsoenlijke breedte, zo te zien, dan die metalen baby bokjes van de carpoint.
Ohh die mannnnn,oh jaaaa. Dat is heit voor intimi, dat mag jij ook wel zeggen denk ik hoor.Hahaha bedoelde meer je pa haha. Maar hoop dat die andere man met zijn spider man pak er niet is haha. Heeeeel sexy idd.
Haha ja daar was die spider man ook te zien.Ohh die mannnnn,oh jaaaa. Dat is heit voor intimi, dat mag jij ook wel zeggen denk ik hoor.
Was trouwens Spiderman ook niet te zien in de film van de vlogger? Die meneer bedoel ik die altijd mooie films maakt.
TOF, op de eerste foto staat een Casita, dat is dezelfde vouwcaravan die ik heb, Casita is Belgisch, en verloor de wedstrijd van Esterel (de Franse concurrent) , je ziet ze erg weinig, leuk om te zien!Het was dit weekend weer tijd voor Bockhorn Oldtimer Markt bij onze oosterburen.
![]()
Een mooie delegatie uit Rustland:
![]()
Smullen dit. Een Audi 100 typ 44 in het gehoor apparaat beige!
![]()
Sowieso dankbaar dat ik zulke mooie autos mag rijden voor de zaak.Blij met de wissel Skoda voor Toyota?
De zwarte Rover heeft een flinke operatie ondergaan. En dan is het goed om te horen dat je als resultaat een merkbaar betere auto hebt.
Thanks guys!
Voor mensen die denken dat mijn auto's altijd schoon zijn, ehm nee. Kijk eens wat ons kleine wondertje gedaan heeft na een dag rijden.hock:
![]()
Ach ja, even stofzuigen en soppen en klaar.![]()
(..)
Op weg terug naar huis, sterker nog, bij het inrijden van de straat en het moment van het oprijden van de oprit kwam er nog een mooie kilometer mijlpaal voorbij!
![]()
(..)

Leuke Volvo heb je Wouter! Je hebt hier geen topic of wel? #hint. Ik zal het tegen mijn vader zeggen!@Marc 827 3500 Het was inderdaad echt heel gezellig daar in Diever, prachtig dorp ook!
Veel leuke gesprekken gehad met echte liefhebbers van prachtige auto's en natuurlijk de eigenaar van maar liefst drie Rovers
Die Toyota naast jullie heb ik ook goed bekeken, wat een fantastisch exemplaar is dat zeg.
De vader van Peter heb ik ook nog even gesproken, aardige man!
Bedankt voor het leuke gesprek en de foto van mijn 'Mr. Moose' !