Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In deze kleur en deze wielen is het helemaal een fraaie verschijning en je kunt hem vaak nog "gewoon" met handbak vinden.
Strava wel eens geprobeerd? Die heeft vrij veel opties qua kaarten/achtergronden geloof ik.Het idee van die koloniën is goed en veel dingen zijn daar ook begonnen (schoolplicht) maar er werd te naïef gedacht over hoe men zich uit het slob zou trekken. Tokkie blijft toch wel tokkieHad elke dag flink gefietst maar deze twee routes waren het leukst en interessant. En ook de ene mooie oude boerderij na de ander.
![]()
![]()
Jammer dat runkeeper andere kaarten (of software oid) ging gebruiken een paar jaar geleden. Je ziet nu veel minder waar de bossen, landgoederen, heidevelden e.d zijn. Deze kaart (van waarneming.nl/iObs) laten dat veel beter zien. Daardoor kwam ik ook achter andere mooie plekken in NL en over de grens.
![]()
Mijn ouders hebben een Transit Nugget. Die is qua indeling best slim, maar ik zie mezelf er niet mee op pad gaan.
Dat zijn meer rijdende slaapkamers dan caravans
Waar wij, natuurlijk met mooi weer, altijd buiten zitten tot laat
wie weet ooit als er een rijk ehm ventje voorbij komt zeggen we dan maar.
Wel fijn is dat ie erg licht is, een grote zware auto is niet nodig
Die Ventjes zijn ook leuk zeg!
Ik dacht dat ze beide Easy heten, maar dus een Speed, precies zoals hierboven, MAAR ik had een andere bodem, dat buizen deel zeg maar.Welke CC's had je, @Pjotr ? Op hun website staan alle oudere modellen.
Nou dat dus. Ik fiets de hele dag (of soms iets anders), kom terug, kook/eet wat en dan nog stuk wandelen bv en daarna tot donker buiten zitten. Maar heb tot nu toe ook wel geluk had met het weer in Nederland.
![]()
Daar hebben we een gezegde voor, "ja hetzelfde, maar dan anders."Easy zou kunnen hoor, lijkt er erg op: video. Wellicht was het die? Ja ben benieuwd naar je foto'sCC was ook best breed dus stabiel om te rijden.
Balen, moet je dat ook nog op gaan lossen.schade linksvoor op de bumper en niet op film terug te zien
Is hij ook nog opvouwbaar zodat je 'm gemakkelijk kunt opbergen als je 'm niet gebruikt?