Michel1975: Van SEC naar Range Rover tot 626 en weer terug naar Benz

Er zal een bandbreedte zijn waarbinnen je afrekent en het contract niet herberekend wordt. Van vroeger weet ik dat gebruikelijk was 1,5% op looptijd en 10% op meer of minder kilometers. Soms werkt dit in het voordeel van de klant, gebruiker (auto een week of wat eerder inleveren want de nieuwe auto staat al klaar) maar dit kan dus ook ten gunste van de leasemij. ingezet worden. Naast de regeltjes heb je dan ook nog het commerciële aspect; wat is de klantrelatie op dat moment (is er afscheid genomen en dus geen nieuwe instroom van contracten, de financiën of zit er in de nabije toekomst misschien wel of geen muziek in de realtie?) Kan allemaal een rol spelen.
Per toeval kwam het op zich niet verkeerd uit alleen communicatie en service was ver te zoeken. Het was dat ik zelf geageerd heb tegen de gang van zaken maar velen zullen het er gewoon bij laten zitten. Degene die het hardste schreeuwt wordt gehoord. Nu ben ik daar niet zo van maar dit voelde erg onrechtvaardig en in het voordeel van de leasemaatschappij.

Heb ook nog gevraagd om hem zelf over te nemen maar dat ging ook nergens over. Prijs was niet marktconform vanwege de niet gerepareerde storing. Dus dat ging ook over.

Zo vandaag een S212 facelift E550 voor de wintersport in Duitsland gekocht. Zal ongetwijfeld geklaag krijgen van degene die op dat moment in het midden zit maar dat moet dan maar.:)

Ik moet nog steeds een keer langskomen. Wellicht van het voorjaar als ik weer eens met de Alfa ga rijden en toch die kant op moet! ;)

leuk die 5, tijdens mn studie tijd heb ik nog een witte gt turbo gehad.
als die nieuwe 5 "turbo" nog enigszins betaalbaar word, den bestel ik er geljk een

Het oogt groter dan 20 inch, maar ziet er echt niet uit. Dit heeft Mercedes-Benz nooit zo geleverd, toch? De nieuwe set is wel fraai.

Zo ff een update. Setje van @Wybe overgenomen. Moesten wel ff langs de velgendokter wegens een ietwat onvoorzichtige vorige eigenaar (niet zijnde Wybe overigens). Twee velgen gericht en de rest weer helemaal schadevrij gemaakt. Lekker gepoetst ziet die er op de breedset wel ff beter uit dan op de winterset.

Beetje iel

Beter al zeg ik het zelf

Na 4000 km moet ik heel eerlijk zeggen dat het echt wel een hele fijne auto is in alle opzichten. Zowel qua ruimte als vermogen niets te klagen. Zelfs verbruik over 4000 km nu 11ltr/100km valt voor een v8 niets van te zeggen. Alleen die prijzen van 98/102 damn.

Terug
Bovenaan