Kan zijn inderdaad, die problemen zijn mij bekend, maar zoals ik hierboven al schreef, in casu is het geen issue. Michel1975 koopt een auto, ruilt andere auto in, dus met een beetje bijbetalen ( ga ik vanuit, weet t niet) rijdt hij in een E Kombi in fantastische staat (zelf geconstateerd). Dus wat is het probleem? Dat er misschien eens een keer iets stuk gaat? Dan laat je dat maken. Gaat de auto nu plotseling roesten? Zo laten of laten maken. Ik snap dus niet waar het probleem zit. In het onverhoopte geval dat de auto over een paar jaar weinig meer waard is, heb je een mille of 10 afgeschreven, maar wel al die tijd een E Kombi gereden voor het bedrag van een goede racefiets. Het is toch verder ook geen levensbeslissing? Over een paar jaar handel je weer naar bevind van zaken.
Ik heb zelf oa een ML500, ook niet het beste type Mercedes en best gebouwde Mercedes als je iedereen moet geloven en als je naar de statistieken kijkt. En dat klopt, mede omdat je het vergelijkt met auto's van een kwaliteit (W124/W126) die nergens meer gemaakt wordt. Ik heb er een fantastische auto aan waar ik ook nog eens erg graag in rijd, even afgezien van verbruik. De auto is waard weinig tot niks. Maar ik leg mijn mountainbike achterin en ga ergens fietsen, ik neem mijn 3 herders mee naar het strand, ik trek mijn paardentrailer van in totaal een ton of twee alsof het een aanhangertje is, dus wat is het punt? En ja, er is wel eens iets stuk dat je denkt hoe kan dat, nou ja dan wordt dat hier bij Biemond weer gemaakt. Wat ik maar bedoel te zeggen is dat veel mensen een mening hebben zonder het grote geheel te overzien. En dan ook weten waar die mensen zelf in rijden...