michel1975
Asfaltkampioen
En weer een nieuw hoofdstuk. Vanaf woensdag staan er weer twee Benzen voor de deur......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
RaRo ingeruild. 3 van die zware bakken is net ff teveel van het goedesmarter zei:Mooi!
RaRo ingeruild, zelf verkocht of nog te koop?
Rob0032 zei:Ben je een taxibedrijf begonnen?
Vandaag wordt hij idd ingezet als patientenvervoer om mij vanuit het ziekenhuis naar huis te voeren. En zaterdag naar Heerhugowaard om de E55 op te halen.Rob0032 zei:Ben je een taxibedrijf begonnen?
Aras zei:Ik denk dat ik hem nog wel eens gaat missen.
Aras zei:Vandaag wordt hij idd ingezet als patientenvervoer om mij vanuit het ziekenhuis naar huis te voeren. En zaterdag naar Heerhugowaard om de E55 op te halen.Rob0032 zei:Ben je een taxibedrijf begonnen?
Het is idd een zeer fijne auto met een beul van een motor. En alvast een afneembare Tabbert-haak eronder. Ik denk dat ik hem nog wel eens gaat missen.
Paarse W210 met wit leer.Rob0032 zei:Aras zei:Vandaag wordt hij idd ingezet als patientenvervoer om mij vanuit het ziekenhuis naar huis te voeren. En zaterdag naar Heerhugowaard om de E55 op te halen.Rob0032 zei:Ben je een taxibedrijf begonnen?
Het is idd een zeer fijne auto met een beul van een motor. En alvast een afneembare Tabbert-haak eronder. Ik denk dat ik hem nog wel eens gaat missen.
Jeetje, dit ging even heel snel. Jouw ex dus. Leuk dat 'ie dan toch bij een bekende c.q. liefhebber terechtkomt. En zo'n E55 is natuurlijk niet te versmaden. W210 of W211?
Aras zei:Paarse W210 met wit leer.Rob0032 zei:Aras zei:Vandaag wordt hij idd ingezet als patientenvervoer om mij vanuit het ziekenhuis naar huis te voeren. En zaterdag naar Heerhugowaard om de E55 op te halen.Rob0032 zei:Ben je een taxibedrijf begonnen?
Jeetje, dit ging even heel snel. Jouw ex dus. Leuk dat 'ie dan toch bij een bekende c.q. liefhebber terechtkomt. En zo'n E55 is natuurlijk niet te versmaden. W210 of W211?
Rob0032 zei:Aras zei:Paarse W210 met wit leer.Rob0032 zei:Aras zei:Vandaag wordt hij idd ingezet als patientenvervoer om mij vanuit het ziekenhuis naar huis te voeren. En zaterdag naar Heerhugowaard om de E55 op te halen.Rob0032 zei:Ben je een taxibedrijf begonnen?
Pfoeh, dat klinkt heel fout. GEWELDIG!![]()
Het grappige is dat Sander mij vorig jaar net voor was en ik misgreep. Dus op het moment dat ik wist dat de w140 weer thuis kwam in HHW was het voor mij een kwestie van een telefoontje, woensdag een kop koffie en de deal was gesloten. De RaRo is idd ingeruild.Rob0032 zei:Aras zei:Vandaag wordt hij idd ingezet als patientenvervoer om mij vanuit het ziekenhuis naar huis te voeren. En zaterdag naar Heerhugowaard om de E55 op te halen.Rob0032 zei:Ben je een taxibedrijf begonnen?
Die hadden we net ingeruild op de KipRembrandt zei:Mooie trekauto.
Nu de Kip nog even inruilen voor een Tabbert.![]()
Dit is al een Kip scandic.500 E zei:Ik zou d'r een Kabe achter hangen van een meter of zeven. Lekker wintervast.
Ik lees hem nu pas. Je waagt het niet.Gullwing zei:Zo'n oude benz is natuurlijk wel aardig, maar ik weet precies welke auto je eigenlijk wilt hebben![]()
Kratje bier als je hem schadevrij door de Karperton heen krijgt.michel1975 zei:De eerste meters zijn gemaakt. Nog geen tijd om het hele boekwerk door te nemen om te kijken hoe alles werkt. Er moet ook nog gewerkt worden. Eerste indruk. Damn wat is die groot.
Nu waren de RaRo en de SEC ook niet klein maar dit is wel de overtreffende trap. Blij dat het slechts een SE is en geen SEL. Hij past nu al in geen enkel parkeervak. Ben blij met parkeervergunning. Ben ik hier in Alkmaar in ieder geval niet afhankelijk van de (krappe) parkeergarages.
Aras zei:Kratje bier als je hem schadevrij door de Karperton heen krijgt.
Daag me niet uitrzasa zei:Aras zei:Kratje bier als je hem schadevrij door de Karperton heen krijgt.
Dat lukt je met een Lupo nog niet...
Aras zei:Kratje bier als je hem schadevrij door de Karperton heen krijgt.
Aras zei:En gebouwd uit het pensioenfondspotje van de Focwa.
De doorverkoop is vlot deze maand.michel1975 zei:Aras zei:En gebouwd uit het pensioenfondspotje van de Focwa.
Ik durf de uitdaging wel aan.
Net bij Marco vandaan ik had nog wat voor hem en hij voor mij.
Meteen even kennis gemaakt met Mark de nieuwe eigenaar van de RaRo.![]()
Klopt bijkomend probleem is alleen dat door alle afleveringen van Marco de w124 nog steeds niet gemaakt is.Aras zei:De doorverkoop is vlot deze maand.michel1975 zei:Aras zei:En gebouwd uit het pensioenfondspotje van de Focwa.
Ik durf de uitdaging wel aan.
Net bij Marco vandaan ik had nog wat voor hem en hij voor mij.
Meteen even kennis gemaakt met Mark de nieuwe eigenaar van de RaRo.![]()
Dat is best netjes, ik kreeg het niet boven de 1 op 6.michel1975 zei:Eerste keer tanken. Nou ja tweede keer, maar eerste keer dat ik hem zelf leeg gereden heb. 444 km en 66,67 liter. Valt me zeker niet tegen zeker gezien de ritjes.
Hoi Sander. Daarom was ik er al op voorbereid dat het verbruik redelijk wasAras zei:Dat is best netjes, ik kreeg het niet boven de 1 op 6.michel1975 zei:Eerste keer tanken. Nou ja tweede keer, maar eerste keer dat ik hem zelf leeg gereden heb. 444 km en 66,67 liter. Valt me zeker niet tegen zeker gezien de ritjes.
Leuk je even gesproken te hebben. Wat een gekkenhuis zaterdag bij Marco. Even de auto overgeschreven met een 250d met 90 pk, daarna mijn 354pk meegenomen. Je moet dan echt van het ESP knopje afblijven.
520d zei:Had het gemeld. Ik heb net mijn Tabbert verkocht....![]()