Jay DoubleYou
Petrolhead
Kwijl... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gullwing zei:Man man wat een hok, toch een beetje de BMW X6 van de jaren 80.
Met mijn 1,73 hoef ik eindelijk eens niet op een kussentje te zitten.R W D zei:Je zit wel lekker in de kijkerd zo met die lage ruitlijn![]()
Zodra die er is zal ik wat nieuwe fot's maken en plaatsen.Rob076 zei:Wat een gave Range Rover zeg! Mooie opvolger van de SEC. Vooral de kenner ziet wat er zo bijzonder aan is. Ik ben uitermate benieuwd naar meer foto's!![]()
R-W zei:Mooie kar Michel!
D. Elzinga zei:Wat een prachtige kleur heeft die RR![]()
ThxJW01 (vanaf een Appel) zei:Kwijl...![]()
Wel handig met de hond. Hoeft die niet meer met zijn vieze poten op de achterbankPauseBreak zei:michel1975 zei:In ieder geval ruimte zat op de achterbank op de SEL onder de RR's![]()
Je kunt er gewoon tussen liggen slapen!![]()
Gaat me ook echt wel aan het hart. Maar ook hier kunnen de centjes maar 1 keer uitgegeven worden.Joël D. zei:Wel zonde van de SEC, maar deze is ook wel erg mooi.Succes met wachten.
![]()
Moderator
Joël D. zei:Wel zonde van de SEC, maar deze is ook wel erg mooi.
haarr zei:Jammer van de SEC maar de RR is ook super!
En dan druk je het nog zacht uitFH126560 zei:Moedige stap, van het ene uiterste naar een andere uiterste, in velerlei opzichten.
de humidor is opgetopt en de Balvenie 17yrs old new wood is al bijna ingeschonkenDionysus zei:Adembenemend apparaat Michel. Werkelijk. Een rijdende rooksalon en dan heb ik het niet over cigaretten. Prachtig. Single Maltje erbij?
Jij durft. Zoveel is me helder. En daar heb ik bewondering voor.
Machtige unit!
Enjoy!

BMdoubleyou zei:Wat voor Tabbert hangt er straks achter?
Klopt dit wordt de vervanger.BMdoubleyou zei:Zo, dat is echt een prachtig exemplaar! Hoop dat je er net zo van gaat genieten als van je Benz. Wordt dit de dagelijkse auto die de V40 en de SEC vervangt?
Wat voor Tabbert hangt er straks achter?
Gullwing zei:ah, begin nou niet over die sleurhut, straks gaat hij er ook nog foto´s van plaatsen.
Check, check en check.TYN zei:BMdoubleyou zei:Wat voor Tabbert hangt er straks achter?
Ik hoop zo'n beige ding met vier wielen. En kanten gordijntjes.![]()
Gullwing zei:Man man wat een hok, toch een beetje de BMW X6 van de jaren 80.
Nee hoor Zen, even tussen de regels doorlezen. GW ziet mij en auto's met trekhaken niet zittenP504Coupé zei:Gullwing zei:Man man wat een hok, toch een beetje de BMW X6 van de jaren 80.
Gelukkig ben ik niet de enige die de RR niet ziet zitten. Hoogteverhoudingen kloppen niet. Net als een jaar geleden wijk ik weer af van da massa, nu met Gullwing.![]()
Die laatste vraag is van ondergeschikt belang( zo ben ik even blij dat ze niet meeleest hierTwix zei:De vraag is hoe de SEC het gaat houden om op lange termijn een daily ride te zijn. En hoe zou de berijdster van de 626 het vinden om elke dag in de SEC te moeten rijden?
Gullwing zei:ah, begin nou niet over die sleurhut, straks gaat hij er ook nog foto´s van plaatsen.
TYN zei:michel1975 zei:De w140 heeft ook op de shortlist gestaan maar dat vond ik teveel hetzelfde voor nu. Misschien straks als vervanger voor de 626.
Een opmerking tussen neus en lippen door. Maar realiseer je je wel wat je hier zegt? Met een Range Rover Classic én een W140 (én een Tabbert) word je voor mij de ongekroonde koning van het AW-forum.![]()
michel1975 zei:Die laatste vraag is van ondergeschikt belang( zo ben ik even blij dat ze niet meeleest hierTwix zei:De vraag is hoe de SEC het gaat houden om op lange termijn een daily ride te zijn. En hoe zou de berijdster van de 626 het vinden om elke dag in de SEC te moeten rijden?)
Op de lage instap na denk ik overigens niet dat ze het een straf vindt. Ik zou er meer 'problemen' mee hebben als zij hem gaat gebruiken. Auto's zijn voor haar alleen maar een vervoermiddel. Niets meer niets minder. Dus dat gaat betekenen dat ik geconfronteerd ga worden met de eerste parkeer deuk, kras en andere lullige onbenullige schades. Dat gaat hem dus niet worden.
Overigens is de SEC voor dagelijks gebruik best wel te doen. Had ik misschien wel eerder moeten doen.
520d zei:Haha, twee van de drie heb ik al. Ben ik toch alvast een baron zonder esse...![]()
Vanaf gisteren ben ik wat minder 'baas'. Er is een Kip voor de Tabbert gekomen. Dus komend jaar met de RR en de Kip erachter naar het zuiden. Deze is wat beter geschikt voor gebruik het hele jaar met een boiler, vloerverwarming, centrale verwarming, zonnepanelen, mover en airco. Met een lengte van 7 meter is het geen compact geworden.TYN zei:520d zei:Haha, twee van de drie heb ik al. Ben ik toch alvast een baron zonder esse...![]()
Jij hebt de 'nette huisvader'-versie, dat telt niet. Die je bovendien met nota bene een Volvo richting zuiden sleept. Je W140 mag er zijn, maar het geheel is toch iets minder 'baas' dan Michel.
Ik was trouwens onder de indruk dat Dattel wat langer mocht blijven. Is er al een beoogde opvolger? W221?
De 221 gooit hier ook hoge ogen maar wacht nog even tot die wat betaalbaarder wordt. De markt voor de w140 ligt inderdaad volledig op zijn gat. Ongelofelijk dat beide zilveren w140's nog bij MHS staan. Ze zijn hun geld dubbel en dwars waard maar kennelijk durft niemand het aan. Ik merkte het aan de reacties op mijn SEC. Echt dramatisch. Als ik de ruimte had gehad(lees meer stallingsruimte) was de SEC wellicht gebleven en had ik me over de gebruiksschades heengezet. Maar buiten weg laten roesten, want dat doen die w126's als de beste gaat me te ver.520d zei:HHmmpf. Nette huisvader. OK, ik trek de ribbroek weer aan en koop een golden retriever...
Ik twijfel hevig. De W221 gooit hoge ogen. Aan de andere kant: Ik roep nu wel zo hard dat Dattel eruit gaat, maar als ik haar nu schors en er een klein autootje naast zet voor zakelijk, dan doe ik het ook leuk. Dat geeft weer ruimte om eens te denken over een Mini. Daar blijf ik toch een zwak voor houden. Dattel levert in de handel niets op en liefhebbers staan er nu ook niet voor in de rij, zo merk ik wel. En ze moet wel bij een liefhebber blijven.
Die 500 staat mij erg scherp. Maar het is toch dik 20 jaar oud. Ik ben toch bang er flink op leeg te lopen naast de, toch wel forse, maandelijkse kosten. Daarnaast is mijn vrouw niet echt overtuigd van het uiterlijk van een W140. Die gaat op Autotrack zitten zoeken en komt dan met een W220 en W211, Chrysler 300C, Cadillac CTS. Op het oog voor haar mooiere auto's voor 10K.michel1975 zei:Ongelofelijk dat beide zilveren w140's nog bij MHS staan. Ze zijn hun geld dubbel en dwars waard maar kennelijk durft niemand het aan.
520d zei:HHmmpf. Nette huisvader. OK, ik trek de ribbroek weer aan en koop een golden retriever...
Ik twijfel hevig. De W221 gooit hoge ogen. Aan de andere kant: Ik roep nu wel zo hard dat Dattel eruit gaat, maar als ik haar nu schors en er een klein autootje naast zet voor zakelijk, dan doe ik het ook leuk. Dat geeft weer ruimte om eens te denken over een Mini. Daar blijf ik toch een zwak voor houden. Dattel levert in de handel niets op en liefhebbers staan er nu ook niet voor in de rij, zo merk ik wel. En ze moet wel bij een liefhebber blijven.
Dat horror verhaal van jullie staat nog vers in het geheugen.Joël D. zei:W211 kan je ook op leeglopen hoor.![]()
Feestdagen en alles moest tussendoor. Laswerk is vooral heel veel manuren. Dinitrol behandeling duurt gewoon 2 weken.TYN zei:Sjonge, een RR Classic rijd je blijkbaar niet zomaar even. Daar gaat tijd in zitten.
Ik ben benieuwd.![]()
michel1975 zei:Dat is het mooist van auto's. Als ze iets kunnen maar het hoeft niet zo nodig. Een snelle auto rijden en dan heerlijk rustig bij het stoplicht wegtuffen. Het kan wel maar het hoeft niet![]()
Zemelaar zei:Dat heb ik met spaargeld.![]()