Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ginkelvanmichiel zei:Iedereen treft altijd maar gemakkelijke mensen bij de RDW.. kennelijk heb ik indertijd echt gewoon een keurmeester gehad die z'n dag niet had!
gefeliciteerd met het kenteken-in-wording!
MWH zei:Bedankt!
Meneer de keurmeester maakte nog een heel foute opmerking: 'Is het een echte 19 GT of is het alleen het plaatje?'Dacht hij nou echt dat ik het type ben dat verkeerde plaatjes op zijn auto plakt? Staan we vervolgens bij de motor te kijken: 'Is het een 1400'?
![]()
Harm78 zei:Bij deze ook... Of bedoel je het anders?
Bij een type 1 weet ik 't niet zo zekerHet zou best kunnen dat die wel bumpers hadden met verf erop, maar nooit precies dezelfde kleur als de auto
michiel1551 zei:MWH zei:Bedankt!
Meneer de keurmeester maakte nog een heel foute opmerking: 'Is het een echte 19 GT of is het alleen het plaatje?'Dacht hij nou echt dat ik het type ben dat verkeerde plaatjes op zijn auto plakt? Staan we vervolgens bij de motor te kijken: 'Is het een 1400'?
![]()
Ik zie het probleem niet. Hij kent jou niet, er zijn genoeg mensen die valse plaatjes op hun wagen plakken en hij kan moeilijk van elke wagen op deze planeet de gegevens kennen.
MWH zei:michiel1551 zei:MWH zei:Bedankt!
![]()
Ik zie het probleem niet. Hij kent jou niet, er zijn genoeg mensen die valse plaatjes op hun wagen plakken en hij kan moeilijk van elke wagen op deze planeet de gegevens kennen.
Jaja, ga er maar niet zo serieus op in, het was ook geen serieuze opmerking.![]()
GerjanR11 zei:Waarom heb je de apk niet bij de rdw laten doen? (ik denk er namelijk aan om dat voor mijn auto wel te doen).
Emerpark BX Club Oldtimerverzekering
Het is vanaf nu mogelijk uw BX tegen oldtimertarief te verzekeren! Deze verzekering geldt exclusief voor
BX Club leden. Voorwaarden zijn dat u 25 jaar bent of ouder en tenminste één jaar het rijbewijs heeft.
Voor auto’s op diesel of LPG die nog niet belastingvrij zijn gelden andere acceptatiecriteria en eventueel
een tweede-auto clausule.
Oldtimertarief:
WA-dekking: tot 10000 km/jaar 10000-15000 km/jaar
auto 20-35 jaar oud: 85,- euro 97,50 euro
auto 15-20 jaar oud: 127,- euro 127,50 euro
Boven 15000km geldt een speciaal tarief op aanvraag: “Oldtimerverzekering voor elke dag” met een
hogere premie en op basis van een Bonus/malussysteem.
Casco-dekking:
Deze dekking is op basis van een percentage van de taxatiewaarde. Er wordt alleen een volledig casco
verzekering aangeboden, geen beperkt casco.
• auto 20-35 jaar oud: 1,75%;
• eigen risico 1% met een minimum van 135 euro en maximum van 230 euro
• auto 15-20 jaar oud: 1,00%;
• eigen risico 1% met een minimum van 135 euro en maximum van 250 euro
• een geldig taxatierapport is vereist!
Indien u niet voor het oldtimertarief in aanmerking komt kunt u zich verzekeren voor W.A. met
verhaalsrechtbijstand:
tot 10000 km/jaar 10000-15000 km/jaar tot 20000 km/jaar
206,- euro 229,- euro 258,- euro
• De auto dient van het bouwjaar 1994 of ouder te zijn.
• Indien de bestuurder jonger is dan 24 jaar bedraagt de premie 516,- euro per jaar.
Tevens geldt voor jeugdige bestuurders een eigen risico op de W.A. 150,- euro per gebeurtenis
• Geen verplichting tot verzekering van eerste (dagelijkse) auto.
• Afgifte bonus/malus verklaring na afloop.
Overige dekkingen:
• Verhaalsrechtsbijstand: 27,- euro
• Volledige motorrijtuigenrechtbijstandverzekering: 45,- euro
• Ongevallen-inzittendenverzekering: 18,56 euro
NB: Alle bedragen zijn jaarbedragen, exclusief poliskosten en 7,5% assurantiebelasting. Altijd
automatische incasso. Premiebetaling per halfjaar: toeslag 5% .
EmerParkAssuradeuren B.V. tel. 076-5879587 www.emerpark.nl
Konijnenberg 37 fax 076-5879575 e-mail: info@emerpark.nl
27 4825 BC Breda
grensrijder zei:Als je auto niet krom is en de papierwinkel deugt, kan je eigenlijk niets gebeuren.
Wat je zo vreselijk duidelijk beschrijft lijkt heel simpel, maar laat ik beginnen met kabels smeren en afvoerslangen doorblazen. Om even mijn onwetendheid te laten blijken: Waar zitten die, hoe kom ik erbij en wat moet ik gebruiken? Erg dit...
Als het goed is sealt die rand rond het raam het al aardig af lijkt me, zoveel zal er niet lopen
Harm78 zei:Ik woon trouwens in Vught, als je een keer langs wil komen met je aanwinst mag dat best![]()
Wings of freedom zei:Harm78 zei:Ik woon trouwens in Vught, als je een keer langs wil komen met je aanwinst mag dat best![]()
Geef dan effe een seintje, kom ik ook wel effe.
WOF![]()
Kom jij in september maar gewoon naar de Achterhoek!MWH zei:Komen jullie in oktober maar gewoon naar Twente...![]()
Ja maar...Phoenixrood74 zei:Kom jij in september maar gewoon naar de Achterhoek!MWH zei:Komen jullie in oktober maar gewoon naar Twente...![]()
![]()