MWH
Kilometervreter
Gisteren een poging gedaan om de bougies te vervangen, om erachter te komen dat mijn sleutel te dik was om de diep geplaatste bougies te bereiken. Vandaag dus een dunnere dop gekocht en direct bij thuiskomst nog eens aan de slag. Nu is het wel gelukt. Morgen of overmorgen dus maar eens proefrijden.
Hij roept dat hij van de zomer 'open' wil, maar ik weet wat er nog aan het huis moet gebeuren, laat staan om de collectie toonbaar te krijgen, dus ik zie het nog wel uitlopen.Leuke Ssangyong Milan! Mooi werk van de verhuizing! Ik baal nu wel dat ik nog neit bij de collectie ben geweest, dat stond nog op de planning, maar is nu wel veel verder rijden. Nouja het is wat het is!
Ik hecht me zeker aan auto's, maar ik ben ook vrij verstandig wat auto's betreft, op mijn manier. Deze is echt niet te verantwoorden om langer te houden. En eigenlijk ben ik ook niet van de lompe zwarte auto's. Als ik had overwogen om hem langer te houden dan had ik wel een iets fatsoenlijker exemplaar in andere kleur gekocht.Oké, dat dacht ik al, maar misschien ben je je er aan gaan hechten.