Guus Leferink
Kilometervreter
1. 944 - Mercedes-Benz W123 200 D
2. Tina Trucker - Opel Kadett E 1.6D
3. Pink Panther - Citroën Visa 1.7 RD Diesel
2. Tina Trucker - Opel Kadett E 1.6D
3. Pink Panther - Citroën Visa 1.7 RD Diesel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had de vaste regels gekopieerd/geplakt van de vorige keer maar deze voorwaarde bij de vaste regels (weer) toegevoegd.Een algemene regel bij de occasionwedstrijden was altijd dat de eerste foto van de inzending voor het op-een-rijtje wordt gebruikt. Maar ik zie dat deze regel niet meer bij de vaste spelregels staat, dus ik heb het idee dat bij een van de afgelopen wedstrijden een organisator de laatste vaste spelregel niet gelezen of begrepen heeft.
Ik wil toch even op terug komen op dit besluit om alleen maar voor de duidelijkheid in de toekomstInderdaad. Het is (ook) een BMW 3-serie uit dezelfde generatie: Als er al een auto van een bepaald model van dezelfde generatie is ingezonden, kan er geen tweede ingezonden worden, die wordt afgekeurd. Helaas @Mijn favoriet , wil je kijken naar een alternatief?
Dan heb ik te snel gekeken? Mijn verontschuldigingen hiervoor.Ik wil toch even op terug komen op dit besluit om alleen maar voor de duidelijkheid in de toekomst
BMW 3-serie G20 is al ingezonden een
BMW 3-serie G21 wordt later ingezonden
Oké ze zijn van het zelfde jaar maar de fabrikant gebruikt een andere modelcode.
Als ik ook een G20 dat ingezonden met een dikke diesel erin dan geef ik je gelijk.
Ze zijn aangekomen.Dan heb ik te snel gekeken? Mijn verontschuldigingen hiervoor.
Ik denk toch dat Roadracer gelijk had hoor... de interpretatie van het woord 'model' in de regel in de openingspost is hier van belang. Ik lees hem als '3-serie'. Van dezelfde generatie kan dan niet, of die nou door de fabrikant intern G20 of G21 genoemd wordt, het is in allebei de gevallen een 3-serie. Een andere carrosserievariant van hetzelfde model van dezelfde generatie. En dus afkeur. Een 3-serie van de F30, E36, of welke andere generatie ook was wel goed geweest. En een 4-serie coupé van dezelfde generatie ook waarschijnlijk, want dat is een ander model (andere modelnaam). Zoiets krijg je nooit helemaal dichtgetimmerd zonder van de openingspost een juridisch boekwerk te maken (laten we dat vooral niet doen), maar dit is hoe ik het altijd heb geïnterpreteerd bij het zoeken van een inzending en hoe Roadracer het ook heeft toegepast. Blijft zuur dat het tot afkeur van een fantastisch mooie auto leidt, maar dat was in dit geval (in mijn ogen / mijn interpretatie) toch wel juist.Dan heb ik te snel gekeken? Mijn verontschuldigingen hiervoor.
BMW 3-serie - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Volgens dit overzicht is er geen G21 als afzonderlijke model generatie. Ik veronderstel daarmee dat dit een facelift is van de zevende generatie (G20). En daarmee zou ik het ook gezien hebben als afkeur.
Klopt. Was een brede spreadsheet en aangepast@Roadracer: volgens mij heb ik 12 punten (2x1e = 6 punten + 3x2e = 6 punten)
Ik kende dat gebruik niet... Er staat ook geen 'regel' voor. In de AI wedstrijd beslist de organisator bij ex aequo, vandaar. Als jullie er okay mee zijn - is het goed maar als @Pink Panther jou wil laten organiseren vind ik dat ook goed. Jullie hebben wat mij betreft allebei de top!@Roadracer,
Ik vind het prima als Pink Panther de nieuwe wedstrijd organiseert, maar volgens de gebruiken telt voor het bepalen van de winnaar het grootste aantal 1e plaatsen in de toppen 3 als het puntenaantal gelijk is. En dat is als ik het goed heb geteld 5 keer voor mij en 2 keer voor Pink Panther.
Dat laatste wist ik niet, ik had mijn uitslag voor de AI wedstrijd gereed en luister graag naar jullie ervaringen. @929V6 - wil je de volgende wedstrijd organiseren?Ik tel ook 5 keer 1e plaats voor 929V6 tegenover 2 x eerste plaats voor Pink Panther.
Aangezien Pink Panther deze week ook de AI Fotowedstrijd heeft gewonnen, lijkt het me wel fair dat 929V6 als winnaar aangewezen wordt voor deze occasionwedstrijd.