Gewoon Dirk
Wegverkenner
Micha D. zei:Grappig, ik heb RP-51-XN. Lijkt er veel op!
Ha, die link had ik niet eens gelegd.
Mijn vader had vroeger een Ford Sierra met kenteken RN-34-TB, die schoot bij mij als eerste door mijn hoofd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Micha D. zei:Grappig, ik heb RP-51-XN. Lijkt er veel op!
Gewoon Dirk zei:Even dacht ik, die AX kan nooit de oudste zijn, ik heb immers anderhalf jaar terug nog de RN-34-XP gespot, destijds de oudste AX van Nederland. Helaas is dat kenteken inmiddels niet meer bekend bij de RDW....![]()
https://kentekens.axclub.nl/?pagina=ken&ken=16659 en https://kentekens.citroen-ax.nl/CITROEN/AX+10+E+NL/RN-34-XP/ hebben 'm nog wel.y.wu zei:RN 34 XP
kenteken ongeldig.
Erik Baas zei:Actueel of niet, de gegevens van de auto staan er nog te lezen. Wat wil je nog meer?
Klassiekerrijder zei:Het gebrek aan enthousiaste reacties op je bijdragen zegt wellicht wat...
Ja, want ik ben zielig. Ik ben hier in elk geval niet om vragen te beantwoorden die niemand stelt.Erik Baas zei:Maar dat je juist dát argument tegen me gaat gebruiken is toch wel erg zielig.
Klassiekerrijder zei:Ik ben hier in elk geval niet om vragen te beantwoorden die niemand stelt.

1967 Chevrolet Chevelle 300 De Luxe by Ivan G., on Flickr
50-73-DN Chevrolet by Willem Alink, on FlickrGewoon Dirk zei:Micha D. zei:Grappig, ik heb RP-51-XN. Lijkt er veel op!
Ha, die link had ik niet eens gelegd.
Mijn vader had vroeger een Ford Sierra met kenteken RN-34-TB, die schoot bij mij als eerste door mijn hoofd...

929V6 zei:Staat ook al op pagina 2 van dit topic.De bovenste foto is van rond 1962.
D' oh zei:Misschien komt er van uit andere forumleden weer input.![]()
HE-44-95 1964 Škoda Octavia by Skitmeister, on Flickr

Nee hoor, die kon je gewoon kopen via de Domeinen.Stif zei:Huh, die politie porsche, ik weet niet beter dat die na gebruik verplicht moesten worden geexporteerd.

31-60-AS_04aug91Joure2 by Bert Visser, on Flickr
93-ZJ-94 by Gerjan Noteboom, on Flickr
93-ZJ-94 D by Gerjan Noteboom, on Flickr
93-ZJ-94 F by Gerjan Noteboom, on Flickr
Micha D. zei:Doodzonde van die velgen, maar verder toffe spot!
Die spaakvelgen op de Volvo vermoedelijk.Lycan_Capri (TSC) zei:Micha D. zei:Doodzonde van die velgen, maar verder toffe spot!
Welke velgen zijn de doodzonde??
Dit dus.stoterstangen90 zei:Die spaakvelgen op de Volvo vermoedelijk.
Die vind ik ook niet al te gelukkig gekozen door de eigenaar.