Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
10-TU-35 P by Gerjan Noteboom, on Flickr
10-TU-35 AD by Gerjan Noteboom, on Flickr
00-EU-85 I by Gerjan Noteboom, on Flickr
00-EU-85 I by Gerjan Noteboom, on Flickr
44-38-RD C by Gerjan Noteboom, on Flickr
44-38-RD E by Gerjan Noteboom, on Flickr
44-38-RD B by Gerjan Noteboom, on Flickr
44-50-RP D by Gerjan Noteboom, on Flickr
44-50-RP A by Gerjan Noteboom, on Flickr
44-50-RP B by Gerjan Noteboom, on Flickr
62-FX-87 D by Gerjan Noteboom, on Flickr
28-16-PU by Gerjan Noteboom, on Flickr
95-YA-27 H by Gerjan Noteboom, on Flickr
95-YA-27 A by Gerjan Noteboom, on Flickr
DL-59-36 D by Gerjan Noteboom, on Flickr
DL-59-36 A by Gerjan Noteboom, on Flickr
DL-59-36 B by Gerjan Noteboom, on Flickr
Triumph Herald, ik weet niet wanneer maar zo te zien een behoorlijke tijd geleden.
junkyarddog zei:@929V6
Ik heb die foto niet zwart wit gemaakt als je daar op doelt, hij komt van de site van Michiel V.
En dan die opmerking over het ontbreken van een deel 3 achter de voorruit, ben je nu serieus of heb je er echt geen verstand van.
Kijk op hedendaagse mode heb je iig niet.
Klassiekerrijder zei:Degene die 'm restaureerde was dan ook voorzitter van de Audiclub. En de auto was een bijzondere Amerikaanse import met bijvoorbeeld airco, en met idioot weinig kilometers erop.
Klassiekerrijder zei:Volgens mij lag er in de 44-50-RP een Porsche 924- of 944-blok, op die eerste foto staat de auto op de tweede lustrummeeting van de Audiclub in Amsterdam en daar heb ik met de eigenaar gesproken. Ik heb toen ook -analoge- foto's van de auto genomen maar die kan ik niet vinden.
G. Noot zei:Klassiekerrijder zei:Volgens mij lag er in de 44-50-RP een Porsche 924- of 944-blok, op die eerste foto staat de auto op de tweede lustrummeeting van de Audiclub in Amsterdam en daar heb ik met de eigenaar gesproken. Ik heb toen ook -analoge- foto's van de auto genomen maar die kan ik niet vinden.
Je zou mij hier een heel groot plezier mee doen als je deze foto's nog eens kunt vinden. Waarschijnlijk gaat het dan om deze auto waar menig Audi 100 C1 liefhebber het over heeft!!
Er zijn namelijk enkele mensen geweest die er een Porsche blok in hebben gebouwd, maar bijna niemand heeft het ook werkend gekregen.
Klassiekerrijder zei:Het is erg lang geleden en mijn geheugen is erg slecht, maar het was daar volgens mij de enige auto op verbrede stalen velgen en de auto met Porsche-blok was zeker weten dezelfde kleur. De eigenaar vertelde dat hij de auto over de 200 km/u had gehad.
Ik zal weer eens zoeken naar de foto's en proberen om een betaalbare scanner te vinden.
1977 Jaguar XJ 4.2 Coupé by Skitmeister, on FlickrStefan-V6 zei:Met dank aan Eelco en Skitmeister:
1977 Jaguar XJ 4.2 Coupé by Skitmeister, on Flickr
https://flic.kr/p/gyBvSi
(Sharing restricted...)
Moderator
Zoek je gewoon een scanner om foto's in te scannen? Ik zal eens kijken of hier of bij m'n ouders nog iets ligt!Klassiekerrijder zei:35 euro was de goedkoopste die ik kan vinden en dat wordt 'm nu even niet. Ik heb meer te scannen waarvan ik de negatieven niet kan vinden, dus ik zal bij de kringloop zoeken naar een behoorlijke gebruikte scanner.
Klassiekerrijder zei:Ik zoek inderdaad een gewone fotoscanner. Er liggen hier fotomappen met honderden foto's van auto's gemaakt tussen 1983 en 1997, en wat er op de achtergrond staat is inmiddels vaak ook erg leuk...
Ik had een oude HP gekocht en daarbij nieuwe drivers gedownload maar ik krijg 'm niet aan de praat.![]()