Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
British Racing Green zei:Corsa-20SEH zei:Dat zou wel top zijn! want op de Twingo RS na, zijn er gene leuke a segmenters die wat snelheid/power hebben...
Abarth 695...![]()
Corsa-20SEH zei:@ All, nog lekker ene dagje werken, 11.00 afspraak, 14.30 nog een afspraak.. daarna busje ophalen, volladen met een collega en van het weekend werken op BimmerFest in Venlo, hopelijk is het een beetje weer
Ik heb een E92 M3, een een nieuwe M4 op de stand..lekker man.
Ruud zei:En dan is het weer heerlijk relaxed cruisen in de Vectra.
Hotdog zei:Ruud zei:En dan is het weer heerlijk relaxed cruisen in de Vectra.
ik geloof dat jij met je GTS hetzelfde hebt als ik met Siggie.![]()
Moderator
in dat geval ga ik voor FAT: ik ruim 1 keer per jaar mijn mailbox op (zet het hele voorgaande jaar in 1 archiefbakje). Alles wat ongelezen is, is nog in behandeling of moet behandeld worden. Werkt perfect, ik kan ook hele conversaties terugvinden (mits je de juiste zoekwoorden gebruikt)ruud zei:@ Fer: Volgens LEAN mag er slechts van enkele dagen mail in je postvak-in zitten. De rest moet netjes geordend zijn in submappen.
Dus succes grinning smiley
@ Fer: Volgens LEAN mag er slechts van enkele dagen mail in je postvak-in zitten. De rest moet netjes geordend zijn in submappen.
Dus succes grinning smiley
Moderator
frank zei:@Fer: al spontane airco gehad of heb je er toch een fatsoenlijke constructie van gemaakt?
M'n vriendin had maar twee wensen/eisen;JW01 vanaf een Appel zei:Mooie Astra! Was leer achteraf inbouwen geen optie?
JW01 vanaf een Appel zei:Mooie Astra! Was leer achteraf inbouwen geen optie?
Barri zei:Oftewel, Ruud blijft nog een jaar of tien met de GTS rijden![]()
Astra F zei:Dan zou ik voornamelijk nog woon-werk verkeer hebben en is een leaseauto enkel te verantwoorden op basis van functie, iets waar ik altijd pertinent tegen ben.
Niet mee eens, Ruud heeft imo groot gelijk.British Racing Green zei:Mogguh!
Astra F zei:Dan zou ik voornamelijk nog woon-werk verkeer hebben en is een leaseauto enkel te verantwoorden op basis van functie, iets waar ik altijd pertinent tegen ben.
Niet té principieel zijn Ruud.
Een zgn. "salariswagen" is al lang algemeen aanvaard.
Niet mee eens, Ruud heeft imo groot gelijk.
Maar dat kan aan mijn calvinistische inborst liggen, of gewoon omdat ik nog nooit een firmawagen heb gehad winking smiley
In mijn beleving is het faciliteren van een auto van de zaak geen status-ding, maar noodzakelijk kwaad .
Waarom zou hier onderscheid gemaakt moeten worden?
Zojuist Siggie naar de garage gebracht, bobine rails naar de kl#te.
Typisch gevalletje van jammer...