Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat we dat voorstel voor een weekendje Belgie toch maar weer eens op tafel moeten gooien
Dat kan ik me voorstellen Jimmy dat je er dan van kunt genieten. Nogmaals, respect dat je dit zelf zo hebt weten te realiseren.Vanmorgen voor het eerst genoten van mijn nieuwe douche big smile smiley Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk..
Ik neem aan dat je de beurt dan eerder laat uitvoeren i.v.m. het tijdsbestek tussen de vorige beurt en nu i.p.v. gezien de gereden kilometers.Wel ga ik de Aygfo binnenkort voor een beurtje binnenbrengen, We hebben er inmiddels bijna 10K mee gereden sinds aankoop, dus dan mag hij wel weer een beurtje he.
Je hebt er dan ook een strak wagenpark staan! Met de BMW niks geen problemen meer?verder sneup ik nog weleens wat in het rond, maar voorlopig blijft dit wel ons wagenpark.
Astra F zei:Mogguh!
Vanmorgen voor het eerst genoten van mijn nieuwe douche big smile smiley Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk..Dat kan ik me voorstellen Jimmy dat je er dan van kunt genieten. Nogmaals, respect dat je dit zelf zo hebt weten te realiseren.
Thanks! Als er straks een spiegel hangt en de lampjes ed.. dan maak ik nog even goede foto's
Wel ga ik de Aygfo binnenkort voor een beurtje binnenbrengen, We hebben er inmiddels bijna 10K mee gereden sinds aankoop, dus dan mag hij wel weer een beurtje he.Ik neem aan dat je de beurt dan eerder laat uitvoeren i.v.m. het tijdsbestek tussen de vorige beurt en nu i.p.v. gezien de gereden kilometers.
De GTS krijgt standaard 1x per jaar een beurt. Of hij dan 20.000 of 25.000 heeft gereden zoals dit jaar maakt bij mij niks uit.
Ja precies, we hebben bij aankoop een grote beurt bedongen.. dus nu na 10K ( bijna 2 jaar) is ene kleine beurt weer aan de orde..
verder sneup ik nog weleens wat in het rond, maar voorlopig blijft dit wel ons wagenpark.Je hebt er dan ook een strak wagenpark staan! Met de BMW niks geen problemen meer?
Ja ik ben ook wel tevreden over ons wagenpark al zou de Aygo wel plaats mogen maken voor wat "leukers" maar eerst maar weer even sparen.. De BMW rijdt top, gelukkig maar.. al kraakt er wel wat voorin bij een flinke drempel die wat te snel wordt genomen.
vectrafan zei:Jimmy banaan eerst afmaken, vervolgens uitgebreid laten testen en keuren door het Opel forum. Waarna, wij welgevallig een duim op zullen steken, dit zal de opbrengst van de banaan enorm verhogen.
Daarna, als dank je wel voor onze inspanning, een mooie BBQ organiseren.
Dit is een typische win-win situatie.Huize Jimmy stroomt vol met geld, en het forum krijgt als dank voor onze ondersteuning een leuk uitje.
Kortom: aan het werk Jimmy.[size=x-large]NU![/size]
Forumreglement zei:5. Reclame maken voor commerciële producten, evenementen diensten of websites is niet toegestaan. Ook het aanbieden van commerciële producten, evenementen, diensten of websites is verboden, net als het houden van enquêtes of onderzoeken.
Corsa-20SEH zei:Komt goed, als de garage weer aan kant is duik ik daar weer in
eerst even ademhalen
![]()
British Racing Green zei:Ging Siggie nu het gezin Ferdinand verlaten?
Opel Omega 2.2i-16V Elegance
Naar Fers normen amper ingereden...
![]()
Ben wel van plan om de Astra t.z.t. weer iets beter te onderhouden en dat zal begonnen door de auto goed (proffesioneel) te laten poetsen denk ik. Gewoon omdat het mooi is, maar ook omdat de auto dan een stuk makkelijk schoon te houden en te maken is.
B-Real zei:Daarnaast kwam ik er gisteren achter dat de Focus ook WiFi heeft
Ik kan verbinding maken met mijn telefoon als hotspot, wat ik er verder qua internet kan heb ik nog niet uitgevogeld
Je moet toch wat als je een dik uur moet rijden en een uur lang achter een vrachtwagen rijdt![]()
B-Real zei:Collega van mij heeft een nieuwe GTI en daar zit ook navi in met Car Net ondersteuning, dat werkt echt perfect m.b.t. actuele verkeersinformatie en desgewenst omleidingen instellen. Stukken nauwkeuriger dan de reguliere systemen die via de RDS werken. Kost volgens hem nog geen 1 mb per uur o.i.d.
Ik hoop eerlijk gezegd dat er ook een dergelijk systeem bij Opel beschikbaar is, maar dat heb ik nog niet kunnen vinden.
B-Real zei:. Aan de andere kant is het ook wel leuk om t.z.t. zelf alles te gaan uitvogelen, want een echte man leest natuurlijk geen handleiding :T
B-Real zei:Haha ja, dat ging ook een beetje tegen mijn verwachting in inderdaad. Met kabel werkt het dan ook perfect.
Apple en volgens mij Android ook staan het nog niet toe om het draadloos te gebruiken, de reden ben ik vergeten.
Meeuw zei:B-Real zei:Haha ja, dat ging ook een beetje tegen mijn verwachting in inderdaad. Met kabel werkt het dan ook perfect.
Apple en volgens mij Android ook staan het nog niet toe om het draadloos te gebruiken, de reden ben ik vergeten.
Heeft dat niet te maken met RSAP (remote sim acces protocol) dat niet meer door Androïd wordt ondersteund? Of wel: de sim kaart van je mobieltje kan niet met de auto worden gedeeld waardoor je een aparte kaart nodig hebt om diverse functies van je auto te kunnen gebruiken.
Corsa-20SEH zei:Zij is degene die niet wilt dat ik hem verkoop, anders had ie waarschijnlijk al op MP gestaan.![]()
Franklinn zei:Corsa-20SEH zei:Zij is degene die niet wilt dat ik hem verkoop, anders had ie waarschijnlijk al op MP gestaan.![]()
Koesteren die vrouw! Of heeft ze je liever in de schuur dan op de bank?
Moderator
Gisteren nog met een nieuwe Touareg gereden. We zaten echt te zoeken hoe ie moest starten. Sleutel in het dash drukken, en dan de sleutel met dat hele paneel naar rechts draaien. Voordat we daar achter waren hadden we er al 10 keer op gedrukt, zonder resultaatAstra F zei:Vroegah toen je een auto kocht was het instappen, sleutel om, gaspedaal in en rijden.
Tegenwoordig mag je wel een dag voor alle snufjes uittrekken.
Ben ik blij dat ik nog een relatief simpele kar op de oprit heb staan.![]()
Astra F zei:@ Zafira: Jammer dat hij zijn eigen gezicht gaat verliezen. Ik vond juist die "tanden" sportief en modern ogen. De facelift zodat hij meer op de Astra gaat lijken is wel begrijpelijk, maar vind dat hij er erg saai door wordt. Interieur is wel een goede upgrade, maar zijn grootste probleem (het gewicht) zal wel blijven. Jammer, daar verliest hij veel mee t.o.v. de concurrentie.