Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vanochtend op de snelweg, onderweg naar het werk kwam nog een nieuwe Mazda CX-5 achterop rijden. In het zwart met mooi Xenon-licht.
Wat een prachtig mooie wagen is dat zeg!! Vind dat Mazda zowieso erg lekker bezig is de laatste jaren.
Deze kachel zit gewoon een thermostaat op, dus je kunt hem gewoon instellen op een gewone kamertemperatuur. Dan zal idd. de verwarming wel uitvallen, maar op de badkamer na is er geen enkele andere ruimte in mijn huis verwarmd. Daarnaast heb ik geen gescheiden keuken/woonkamer dus dat is het temperatuurissue ook geen probleem.Nadeel van gaskachels is dat het zo verschrikkelijk warm wordt in je woonkamer als je ze aanzet in een modern goed geïsoleerd huis..rest van huis wordt ijskoud en je smelt in de woonkamer weg..van die warmte wordt je ook zo loom..
op de badkamer na is er geen enkele andere ruimte in mijn huis verwarmd
British Racing Green zei:op de badkamer na is er geen enkele andere ruimte in mijn huis verwarmd
Ja, dat helpt natuurlijk ook al niet echt om die knappe Poolse binnen te doen...![]()
Dan moet je in die ruimtes maar wat anders doen om 't warm te krijgenJa, dat helpt natuurlijk ook al niet echt om die knappe Poolse binnen te doen...
British Racing Green zei:Mogguh!
Er zijn zo onderhand meer cabrio's in dit topic dan Opels
Zou het enthousiasme aanstekelijk werken?
Er zijn zo onderhand meer cabrio's in dit topic dan Opels cool smiley
Zou het enthousiasme aanstekelijk werken?
Astra F zei:Astra F [ Privé reageren ]
Re: Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII
01-05-2016 19:58
@rob: gedegradeerd?
rjthefrisian zei:Astra F zei:Astra F [ Privé reageren ]
Re: Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII
01-05-2016 19:58
@rob: gedegradeerd?
@ruud: gedegradeerd.?....![]()
Erg jammer voor mooie club maar wel terecht. Twente heeft zich jaren verrijkt en daardoor heft het zich bevoordeeld boven andere clubs. Dat kan niet zonder straf verlopen.
Jeps, zoals het er naar uit ziet een geluksmomentje voor jullie. Al is natuurlijk ook de vraag of je echt van de wedstrijden kunt genoeten als je bijna altijd als verliezende ploeg het veld verlaat. Volgens mij had je het dit jaar na de eerste seizoenshelft ook wel een beetje mee gehad. Wel jammer, want twee jaar terug speelden ze toch lekker fris en verdienstelijk.
Twente heeft er na een eis van de k-nsb alles aan gedaan om het verleden achter zich te laten. De hele staf is eruit gegooid, alle tranfers worden onderzocht, financiering wordt opnieuw geregeld. Is het dan fair om een club zo te straffen voor fouten die jaren geleden zijn gemaakt voor vorige bestuurders?
vectrafan zei:Cabrio is een prachtige luxe als je een eigen garage hebt. Zou hem dus nooit kopen als hij buiten moet staan. En dan was er ook nog zoiets van mannen in midlifecrisis en cabrioGeen midlifecrisis maar wel de leeftijdsgroep.
Neuhhh toch maar niet doen.
Ik blijf rijden in mijn heerlijke sportstourer![]()

Meeuw zei:
vectrafan zei:Cabrio is een prachtige luxe als je een eigen garage hebt. Zou hem dus nooit kopen als hij buiten moet staan. En dan was er ook nog zoiets van mannen in midlifecrisis en cabrioGeen midlifecrisis maar wel de leeftijdsgroep.
Neuhhh toch maar niet doen.
Ik blijf rijden in mijn heerlijke sportstourer![]()
De kans is natuurlijk heel groot dat ze volgend seizoen de league winnen. Staat leuk, zo'n Jupiler-geval in de prijzenkast van de GrolschvesteIngo zei:@ Twente voor alle standpunten is wat te zeggen. Intens spijtig voor de fans en ik begrijp hun bitterheid. Ik ben blij dat ik zoiets niet hoef te beslissen.
Juist doordat bij het "nieuwe" FC twente nu alles goed onderzocht is komen dit soort rare transfers naar boven. En daar worden ze nu voor gestraft. Ofterwijl, ze worden juist nu gestraft voor de openheid. Dat de FIOD hier onderzoek naar doet nu twente het zelf naar buiten heeft gebracht is niet meer als normaal. Dat ze daarvoor ook een naheffing/boete zullen krijgen is ook te verwachten.Even voor het gemak achterwegen laten dat ze, na die diverse straffen en berispingen, opnieuw informatie omtrent transfers achter hebben gehouden en ze dus opnieuw het zaakje bedonderd hebben? Of is het toeval dat de FIOD inmiddels ook interesse heeft in de club?
Ik ben het helemaal met je eens. Feitelijk zou een club gewoon een positief saldo moeten hebben. Echter weten we ook allemaal dat je als club/bedrijf soms eerst moet investeren voordat je rendement behaald. En dat doe je met geleend geld.Ik ben van mening dat elk club, wat op dat niveau gewoon commerciële bedrijven zijn, hun eigen broek op moeten houden. Een schuldenlast van 32 miljoen (!) dat grotendeels door de gemeente, en dus overheidsgeld, wordt gedekt vind ik geen gezonde organisatie.
Ik vind mezelf te oud voor een cabrio.Franklinn zei:@Ingo: mijn cabrio staat op z'n best de helft van de tijd onder de overkapping, net wie er het eerste thuis is. Met oud en nieuw hebben we dat bewust gedaan, de rest van het jaar moet hij het maar aan kunnen. Liefhebber? Absoluut, maar het ding is ook gemaakt om te rijden. En ik geniet elke kilometer, zonde om jezelf dat te ontzeggen uit angst dat de auto daarvan harder slijt.