Ja, het koelde gisteravond wel heel hard af. Bijzonder fenomeen..
Met de iPhone ben ik ook een klein stapje verder. Het downgraden naar 9.2.1 of 9.3 lukte niet via zowel pc als laptop. Een onbekende fout waar allerlei internetfora niet de juiste oplossing konden bieden.
Toen verder gezocht, en na uitzetten iCloud drive was er een kleine verbetering. Na 8,5 uur niet aan de oplader te liggen zat er nog 18% stroom in. Stapje vooruit dus!

Ik las ook iets over een conflicterende agenda item. Het kan kloppen dat ik sinds de problemen iets in mijn mailbox heb ontvangen m.b.t. een agenda uitnodiging die niet helemaal goed is. Deze heb ik zojuist eruit gemikt, nu hopen dat het verbetert!
a.s. Vrijdag gaat Siggie voor de APK en kleine onderhoudsbeurt.
Ik ga er bij vragen of ze gericht willen zoeken naar de oorzaak van het olieverbruik. Het is nu 1l op 1000km, begint me wel iets te gortig te worden.
Laatst voegde ik in op de snelweg achter een vrachtwagen, ik had wat ruimte op de linkerbaan maar met m'n stomme kop al in z'n 5 gezet.
Dus vol gas van 80km/h naar 130km/h in z'n 5, dat zorgde ervoor dat mijn achterliggers óf moesten happen naar adem, óf hun mistlichten moesten ontsteken