Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Cabrio is wel lekker ja... Lastig hoor, want een gewone mk1 heb ik weer net iets meer mee. Maarja, een cabrio idd; heerlijk!British Racing Green zei:Niet toegeven hé Barri... er moet en zal enkel een **** cabrio mk1 bijkomen!!!
Barri zei:Banaan en de 1-serie inruilen, dan ben je er al![]()
Verstandig thumbs up
Corsa-20SEH zei:
Barri zei:Badkamer al af, Jimmy? Jawel toch?
Astra F zei:Overigens stond ik vandaag nog ff vreemd te kijken. Ik was vanmiddag vrij van het werk en stond mooi buiten te schilderen. Dit met de sleutels van de cabrio op zak gezien die vooraan op de inrit stond en er momenteel "code oranje" is bij ons dus grote kans op natuurbrand. Dan heb ik de sleutels bij me zodat ik meteen weg kan bij een melding.
Sta ik op de ladder mooi een kozijn op de 1e verdieping te schilderen....kom ik beneden, zie ik ineens de cabrio met een half open dak staan
Blijkt dat als onderdeel van de "bertone edition" er ook een electr. kap op afstandsbediening op zit. Ben er alleen nog niet achter hoe het nu werkt![]()
B-Real zei:Ben ik wat dat betreft ook wel. Zei het zaterdag ook al tegen Berry en Jos, ik vind dat oude spul over het algemeen mooi om te zien maar moet er niet aan denken om het zelf te hebben.
Wel stond er zaterdag een puntgave ** **** I GTI die gepast sportief was gemaakt, dat vond ik dan wel weer serieus mooi.
kapotteauto zei:Verkoop uw kapotte auto snel en veilig! https://kapotteauto-verkopen.nl/
@Jazz: ik hoop maar dat dit het is, anders is het op z'n minst een interessante uitdaging!
Hotdog zei:Jongens, wat is er feitelijk mis met die kilometerstand?
Bij een goede onderhoudshistorie en mits het geen maandagmorgenmodel is, zie ik niet in waarom 174K te hoog is..
British Racing Green zei:maar liever nagelnieuw met garantie dan kans op een barrel...
@ automatische ramen: had ik bij mijn astra h ook en paste de blower van de ecc zich ook aan als gebeld werd. Kwam er vanmiddag achter dat mijn astra j dat allebei juist weer niet heeft. Apart...
Jongens, wat is er feitelijk mis met die kilometerstand?
Bij een goede onderhoudshistorie en mits het geen maandagmorgenmodel is, zie ik niet in waarom 174K te hoog is..
Moderator
Aldus onze kilometerkoning grinning smiley Nee je hebt natuurlijk gelijk, maar met onze jaarlijkse kilometers zou ik toch liever met wat minder starten.
Hotdog zei:@Jos: Wow! Wat een leuk en schattig hobbyprojectje!
Houd je 'm oud of ga je hem subtiel Westcoasten?
Moderator
In m'n hoofd hele lijsten!LineaBlu zei:@Berry;
Heb jij gewoon al autolijstjes voor een opvolger van een auto die je nog niet eens hebt?![]()
Barri zei:mogguh!
V60 is wel gaaf zeg, prachtige auto is dat. Staat op het lijstje, voor na een Giulietta ofzo?
Auto erbij: was aan het mailen over een **** mk1 5-deurs. Leuk ding, maar ik ben idd bang dat ik 'm te weinig zou gebruiken. Toch maar voor een mk1 cabrio gaan, of een Barchetta. Op Autoscout vind ik net een leuke. Heb m op de telefoon dus kan m even niet linken: Een mooie blauwe voor €1750, staat in Beinsdorp (bij Meeuw om de hoek dacht ik?).
Meeuw zei:In de advertentie ziet de Barchetta er aan de buitenkant trouwens wel netjes uit.