Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hans 1.6 TURBO zei:................. welke van de 4 op de vorige pagina is de mooiste ?
British Racing Green zei:Hans 1.6 TURBO zei:................. welke van de 4 op de vorige pagina is de mooiste ?
De blonde in streepjespiama![]()
British Racing Green zei:Mogguh!!!
Rustig hier...
British Racing Green zei:En de Dett C GT/E blijft de mooiste!!!
![]()
Barri zei:Mogguh! En inderdaad, vrijdag gewoon aan het werk!
Zaterdag even kijken bij Reinders in Emmen, die hebben open dag vanwege 25 jarig bestaan.
Moderator
Moderator
Topic-meeting in Emmen?Astra F zei:Zaterdag/zondag nog wel even naar de locatie in de buurt van Jos, maar dat moet dan prima kunnen met de Cabrio.![]()
Nope, dat doen we alleen als we bij een andere kazerne gaan herbezetten omdat die mensen afwezig zijn (ivm feest of overlijden).@Ruud: draaien jullie harde piketten op de kazerne ivm opkomsttijden?
Barri zei:Topic-meeting in Emmen?Astra F zei:Zaterdag/zondag nog wel even naar de locatie in de buurt van Jos, maar dat moet dan prima kunnen met de Cabrio.![]()
Poetsen kan prima met 19 graden en zon. Lijkt me zelfs de ideale omstandigheid.
British Racing Green zei:British Racing Green zei:Mogguh!!!
Rustig hier...
Idem.
Moderator
Oei. Ik ga er van uit dat je dat niet wist toen je 'm kocht?Hij is door de vorige eigenaar ingeruild omdat men niet achter de oorzaak is gekomen.
Geen ID. Merk wel dat wanneer hij afgesloten is, ik hem ontgrendel en de knop ingedruk houdt dat hij dan open gaat. Opzich wel makkelijk.@Ruud Joos had ook zo'n optie op de zijne en die had een eigen willetje..dus wellicht die van jou ook?
Wat heb je een geluk gehad met het weer zeg. En dan ook nog open kunnen rijden, zeker in de Limburgse heuvels wel erg fijn.Wij hebben ons op een heel klein weekendje Limburg getrakteerd. Gisteren met stralend weer dakloos afgezakt richting het zuiden en vandaag in alle rust terug, onderwijl zoveel mogelijk zowel de snelwegen en de giro ontwijkend. Heerlijk!
Astra F zei:Geen ID. Merk wel dat wanneer hij afgesloten is, ik hem ontgrendel en de knop ingedruk houdt dat hij dan open gaat. Opzich wel makkelijk.@Ruud Joos had ook zo'n optie op de zijne en die had een eigen willetje..dus wellicht die van jou ook?
Astra F zei:Bij de Cabrio vind ik een elektrisch dak wat overdreven op de AB. Het bereik van de afstandsbediening is daarvoor te kort.
Het kan hooguit handig zijn als je in de woonkamer zit en dan vast ff het dak open/dicht wilt doen.
Zaterdagochtend even kort een minimeet met Jos en Berry gehad.
Het enthousiasme van Berry m.b.t. oude auto's is aanstekelijk, maar ik kan nog altijd de verleiding weerstaan. Bij mij komt er geen oude auto naast big smile smiley