Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Reyner zei:wanneer dit topic werd opgericht brandend actueel, nu een "oude scoop" van een merk dat dood en begraven is. Tijden veranderen ...
Saab 9-5 als Vectra verkleed:
![]()
Gewoon Dirk zei:Reyner zei:wanneer dit topic werd opgericht brandend actueel, nu een "oude scoop" van een merk dat dood en begraven is. Tijden veranderen ...
Saab 9-5 als Vectra verkleed:
![]()
Zeker weten dat het geen 9-3 is?
iDS zei:Aanvullinkje bij het verhaal over de Mercedessen:
er hebben ook mules rondgereden op basis van de W201 van wat een Golf-concurrent moest worden:
De 190 was toen al een grote stap voor Mercedes-Benz. Deze wagen was een té grote stap blijkbaar. Door het chassis met achterwielaandrijving was de wagen binnenin ook te klein om concurrentieel te zijn.
Deze foto's komen uit 2008, een jaar na de introductie van de Laguna hatchback en estate. De achterlichten vond ik er verdacht ouderwets uitzien en bleken inderdaad geleend (net als de rest van de achterkant, zo lijkt het), van een Samsung SM5 (2005-2007)
De gelijkenis is idd treffend, en het zou dan nog 13 jaar duren eer de Cayman zou verschijnen (als coupe-afgeleide van de Boxster).Klassiekerrijder zei:Er zit aardig wat Cayman in de achterkant van die studie.
De 190 had aanvankelijk een gewone enkele ruitenwisser. Die werd pas in najaar 1984 voorzien van de nokken in het systeem waardoor het blad naar de hoeken van de voorruit werd geleid. Dus als deze foto van 1983 is, kan dat wel kloppen.Die unieke ruitenwisser is ook nog niet ontwikkeld zie ik, gezien de vegen op het raam.
Dat is idd een aannemelijkere uitleg.Ik denk dat er onderaan een strip of tape overheen is geplakt, waardoor de proporties niet meer kloppen.
Blader eens terug door dit topic, het zijn toch bijna allemaal prototypes? Scoop of prototype… leuk toch om ze hier te posten?En dus geen oude scoop![]()
Ik zie geen afbeeldingen - ligt dat aan mij? Heb al enkele browsers geprobeerd.VW Transporter T4
![]()
![]()
Mercedes S-klasse W140
![]()
Mercedes SLK
![]()