De deal is rond. De verkoper had zich wel vergist met de km-stand. Hij dacht tussen de 12.500 - 15.000 km. Echter toen hij hem vanmorgen op de andere vestiging ging ophalen, bleek de km-stand maar 10.700 te zijn... is een leuke meevaller.
De Mazda wordt ingeruild, dus geen slooppremie. Ben ik niet rouwig om, want ik heb een leuke korting gekregen en ook nog een accesoires laten monteren die er mijn inziens ophoren. Namelijk een dubbele uitlaat, daarnaast nog een afneembare trekhaak. Op dit moment had een velg stoeprandschade en ook deze wordt kostenloos vervangen voor een ander exemplaar. En daarnaast krijgt de wagen gelijk de 1e jaarbeurt, zou eigenlijk pas bij 15.000 km zijn maar gebeurt nu ook.
Op dit moment zitten er nog lm-velgen met zomerbanden op de Mazda. In de berging heb ik nog een set winterbanden op stalen velgen. Deze worden gewisseld waardoor de Sirion straks op winterbanden met lm-velgen staat.
Kortom ik ben weer blij en kan niet wachten tot ik eind volgende week Daihatsu nr 7 in bezit kan nemen. Van die 7 heb ik er dan nog 3 in mijn bezit.