Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

uwbuurman zei:Dat is balen, zeg! Dus wederom koelvloeistof bijvullen?

Zal uiteraard mede liggen aan de rijstijl van mijn vrouw. Ze rijdt niet als een vrouw1 op 11? Tot zo ver de onzin van die downsize blokjes.
Autorijden is altijd duurDan lijkt me een Mercedes toch weer duur.![]()
Kan me voorstellen. Al een idee?Autorijden is altijd duur
Een tweedehands EV komt er hier voorlopig niet in. Ik heb geen zin in het gedoe met batterijpakketten die snel verslechteren en matige actieradius in de kou. Zeker niet als we straks verhuizen naar een uithoek van het land waardoor de gemiddelde reisafstand weer flink gaat toenemen. Dus eerst eens een PHEV, want lokaal (binnenstedelijk) elektrisch kunnen rijden heeft natuurlijk wel voordelen.
Nog niks, al zijn de kinderen fan van de nieuwe Skoda's. We hebben een tijd terug een huur-Octavia gehad en die zat uiteraard vol met interessante dingen, zoals een full map navigatie waarop je kunt zien waar je rijdt en meer van dat soort dingen...Kan me voorstellen. Al een idee?
Oei dat is een vervelende samenloop van gebeurtenissen. Ik ken het gebruik en budget niet precies maar ik hoor positieve verhalen van 530e eigenaren.
En mbt constante verhuizen; hopelijk ben je daar ook eens een keer van af.
Er komt natuurlijk een keer een omslagpunt aan, maar met de huidige prijzen van occassions ligt dat wel steeds verder weg.Of is doorrijden economisch echt niet meer verantwoord?
Totdat de MRB korting volledig vervalt,1855kg en dieseleen C300de. Dat kon wel eens interessant zijn
Dat is inderdaad minder prettig.Totdat de MRB korting volledig vervalt,1855kg en diesel