R J G Ruiters
Startmotor
520d zei:R.J.G. Ruiters zei:Rovers zijn eigenlijk BMW's, maar dan met Britse faal vormgegeven...
Zo is het beter....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
520d zei:R.J.G. Ruiters zei:Rovers zijn eigenlijk BMW's, maar dan met Britse faal vormgegeven...
Zo is het beter....![]()
520d zei:Wanneer heb je hem voor de deur?
520d zei:The real ZEN zei:Je telt verkeerd: 260E, 250D, CE320... dat zijn er drie...![]()
Maar die laatste twee heb je zo kort gehad, dat telt maar voor één. Bovendien krijg je puntenaftrek voor die Rover....![]()
Elco zei:En met 160pk onder je rechtervoet lijkt het rijden me geen straf.
R.J.G. Ruiters zei:Voor de spotters onder jullie, op de nieuwe foto's is er al een mod doorgevoerd!
Rob076 zei:Je bedoelt dat chroom rondom de mistlampjes? Staat goed hoor!
Rob076 zei:De voorstoelen zien er erg comfortabel uit, hoewel de achterbank gewoon een platte plank lijkt.
Terence zei:Wat een geweldige auto! Perfect!!
Voor mij het gemis van een automaat, maar daar zou ik zelfs nog doorheen kunnen kijken!
Mag ik je vragen hoeveel de auto heeft gekost? Via PM prima!![]()
Super!
Sketcher zei:Succes met de verhuizing naar België. Ondanks dat het maar een klein stukje is vond ik het toen ik het zelf deed toch een wereld van verschil. Ik heb al in andere landen gewoond (Duistland, Londen, USA en nu Midden Engeland) maar nooit echt kunnen integreren in België ondanks dat ik er meer dan 5 jaar gewoond heb. (Antwerpen daarna Brasschaat). Het helpt om te beseffen dat ondanks de taal we maar weinig met ze gemeen hebben, als je dat niet meeweegt ga je er steeds van uit dat het het zelfde is als in NL en dat frustreert enorm. Door de taal is het makkelijk het verschil te onderschatten hoe naïef dat ook lijkt.
Naast autoscout, welke sites zijn dan nog aan te bevelen?
Moderator
Ik denk de Auris. Vanwege de dingetjes met de Audi willen jullie vast geen Seat.Ben benieuwd of jullie het raden welke automobiel het geworden is.
Barri zei:Ik denk de Auris. Vanwege de dingetjes met de Audi willen jullie vast geen Seat.
Barri zei:Hoe is het met de verhuizing?
Barri zei:Ik denk de Auris. Vanwege de dingetjes met de Audi willen jullie vast geen Seat.Ben benieuwd of jullie het raden welke automobiel het geworden is.
Hoe is het met de verhuizing?