Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu nog werken aan de betrouwbaarheid en dan zijn we er.
De oude zijn idd redelijk betrouwbaar.Jij weet meer of is dit een slag in de lucht?
J.
Gewoon vergelijking uit de omgeving. De mensen met een Ram hebben meer grote problemen dan de mensen met een Ford F150 of Chevrolet / GMC.Jij weet meer of is dit een slag in de lucht?
Wij hebben een bouwbedrijf in CT en NC, en daar woon ik ongeveer de helft van het jaar. Wij hebben ongeveer 30 trucks, waarvan de helft 2500 met cummins en de andere helft 1500 of f150. En ik ben van plan een GMC Sierra prive te kopenDus jullie kennen allebei meerdere RAM, F-150 en Silverado eigenaren?![]()
Wij hebben een bouwbedrijf in CT en NC, en daar woon ik ongeveer de helft van het jaar. Wij hebben ongeveer 30 trucks, waarvan de helft 2500 met cummins en de andere helft 1500 of f150. En ik ben van plan een GMC Sierra prive te kopen
Jazeker, ik woon in Texas![]()
Zou een mooie aanvulling zijn als je je ervaringen met het trekken met een Hurricane in vergelijk met een V8 RAM kan delen.die hurricane zou ik dus niet in een truck willen hebben, fijn op papier sneller en beter. Maar zodra je er een kar aanhangt gaat het mis.