Ram 1500 (VS) | Nieuw: REV

Nu nog werken aan de betrouwbaarheid en dan zijn we er.

Jij weet meer of is dit een slag in de lucht?

J.D. Power:
Scores have been high, with the Ram 1500 receiving good scores on their dependability scale for some model years, which suggests above-average long-term reliability.

Owner Satisfaction:
High owner satisfaction is frequently reported, with many owners indicating they would buy a Ram truck again, especially the 1500.

Longevity:
Owners and some reports suggest Ram trucks are built with sturdy frames and can last between 199,000 and 250,000 miles before major repairs are needed.

Uiteraard breekt er af en toe een camshaft, bezwijkt een suspension torsion beam maar 'overall' doen de RAM's het niet slecht.

En: wat bedoel je met 'en dan zijn we er'?

Bij de Turnpike van New Jersey?
De runaway ramp van de Teton Pass?
Juarez pick-up point voor cocawiene?

Laatst bewerkt:
Idd en bij Ford wordt het altijd netjes opgelost. Bij ram zeggen ze dat het aan de klant zelf ligt. Of ze repareren het om een week later hetzelfde probleem te hebben

De RAM trucks zien er gaaf uit, dat wel. Maar er is een reden dat je ze nauwelijks als fleet vehicle ziet. Ze zijn gewoon wat minder degelijk gebouwd.

Dus jullie kennen allebei meerdere RAM, F-150 en Silverado eigenaren? ;)
Wij hebben een bouwbedrijf in CT en NC, en daar woon ik ongeveer de helft van het jaar. Wij hebben ongeveer 30 trucks, waarvan de helft 2500 met cummins en de andere helft 1500 of f150. En ik ben van plan een GMC Sierra prive te kopen

Wij hebben een bouwbedrijf in CT en NC, en daar woon ik ongeveer de helft van het jaar. Wij hebben ongeveer 30 trucks, waarvan de helft 2500 met cummins en de andere helft 1500 of f150. En ik ben van plan een GMC Sierra prive te kopen

Civiel? Skycrapers? Zag namelijk een Gullwing Tower in aanbouw! ;)
Hopelijk hebben jullie weing last van Trump's fratsen.

East coast, ken het redelijk. Pendelde tussen Boston en NYC, dus door CT. Stop-over in Norwalk.
Ook in Raleigh geklust (NC). Hot & humid summers daar.

Gebied is relatief 'low on trucks' en als de F-150 bestuurders een slechte dag hebben doen ze aan 'rolling coal' bij menig Tesla rijder. Tijdje in een Tundra gereden. Spectaculair land. De mensen ... never mind.

.

De Ram 1500 “The Dude”​

Bedoeld om op te vallen en lawaai te maken. Herinterpretatie van het jaren 70 Dodge model.

Ram-1500-The-Dude-1122x747.jpg

dodge-the-dude.jpg

Ram-1500-The-Dude-0.jpg

Ram-1500-The-Dude-00-1122x748.jpg

Vergelijking tussen RAM hurricane en Hemi V8:
  • Ram’s Hurricane turbo zes verslaat de Hemi V8 in belangrijke tests.
  • Zelfs de basis Hurricane is sneller en goedkoper dan de V8.
  • Kopers betalen meer voor minder prestaties met de grotere motor.
RM026_108FN-copy-1536x865.webp

Maar:
Ram 1500 V8 Hemi is slechter op papier, maar irl beter dan de Hurricane Six

die hurricane zou ik dus niet in een truck willen hebben, fijn op papier sneller en beter. Maar zodra je er een kar aanhangt gaat het mis.

die hurricane zou ik dus niet in een truck willen hebben, fijn op papier sneller en beter. Maar zodra je er een kar aanhangt gaat het mis.
Zou een mooie aanvulling zijn als je je ervaringen met het trekken met een Hurricane in vergelijk met een V8 RAM kan delen.

en ik had gehoord 10year/100k miles warranty. Maar bij mijn dealer staan ze nog met maar 36 maanden garantie.

Terug
Bovenaan