A
Anoniem
Guest
De 407 staat nu bij de €master voor de binterwanden. Komen oook Alpine's onder. Als ik er weer mee gereden heb, zal ik je op de hoogte brengen.
WOF
WOF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wings of freedom zei:De 407 staat nu bij de €master voor de binterwanden. Komen oook Alpine's onder. Als ik er weer mee gereden heb, zal ik je op de hoogte brengen.
ketelapper zei:Hebben ze wel nieuwe banden bij jou gemonteerdOf zouden het scheef afgesleten, gecupte, banden kunnen zijn? Succes, ik blijf benieuwd!
Wings of freedom zei:Zulke kleine autootjes en dan nog niet fatsoenlijk in het vak parkeren?
WOF![]()
voiture zei:Staat goed bij de lakkleur. Verder ook lekker onderscheidend; je zult niet snel een andere Alto (/Pixo) met gele lampjes aantreffen.
Poekoek zei:Gele knipperlichten lijkt me niet toegestaan (en niet wenselijk).
Jij reed vanochtend volgens mij niet over de Zuid-As met je Alteau? Zat een vrijwel dezelfde continue met een slakkengang op de meest linker strook![]()
Rembrandt zei:Tja, dan ben je een jaar een zeer tevreden TSI-gebruiker en denk je niets in dit topic te zoeken te hebben......
Aantal weken geleden begon de auto ineens bij het starten een vreselijk ratelend geluid te maken. Dat duurt een tweetal seconden en daarna is het weg. En het gebeurt ook niet bij elke start.
Voor het overige heb ik niet echt last gehad van distributie-problemen (inhouden bij doortrekken). Het ging soms wel eens wat trager dan ik verwachtte, maar het leek niet op een "hik".
En omdat het alleen bij de start gebeurde, dacht ik eerder aan een defect aan de startmotor.
Vandaag de auto bij de dealer neergezet voor de 90.000-beurt, met een beschrijving van mijn klachten.
Belt de dealer net op dat het de distributie-ketting is.
Dus toch een probleem-TSI-tje?
In elk geval krijg ik de auto vandaag niet meer mee.
Ik zal nog navragen wat het probleem nou is, en dit hier ventileren.
Moderator
Barri zei:Niet slecht, een Passat als leenauto!
ketelapper zei:En een duidelijke VAG-overtuiging, ondanks toch een prima Peugeot-tijd![]()
Wacht maar totdat je in een automaat heb gereden. Heerlijk! Eerst was ik ook een beetje sceptisch, maar het went best snel en als je bent gewend is het gewoon hartstikke fijn.Nissan GT-R zei:nou ja de reden dat ik er niet zozeer van ben is omdat ik een automaat niks vind.
heb er nog niet zelf in een gereden, maar heb wel iets van denk dat ik persoonlijk zelf kiezen lekkerder vindt.
nou is dat vaak tegenwoordig al vaak geen ding meer.
Nissan GT-R zei:ok, nou ja logisch dan.
nou ja de reden dat ik er niet zozeer van ben is omdat ik een automaat niks vind.
heb er nog niet zelf in een gereden, maar heb wel iets van denk dat ik persoonlijk zelf kiezen lekkerder vindt.
nou is dat vaak tegenwoordig al vaak geen ding meer.
en ja ik weet de GT-R heeft ook een automaat, maar dat vindt ik allemaal prima.
ik was gewoon benieuwd, al zou ik in de VW voor een handbak gaan, weet niet waarom, gewoon een voorgevoel