Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
adinsx zei:No shit!
Welke boom heeft die onder gestaan haha. Wanneer begon jouw zoektocht naar een nieuwe vierwieler eigenlijk Rembrandt?
Barri zei:Waarom niet tzt wat kleins en privé een grote MPV?
ENTE zei:Meer dan een Octavia heeft niemand nodig![]()
ENTE zei:Met z’n 4’en naast elkaar lijkt me sowieso in geen enkele auto een pretje
Tijd voor een Kodiaq?![]()
Rembrandt zei:ENTE zei:Meer dan een Octavia heeft niemand nodig![]()
Daar is mijn oudste dochter het niet helemaal mee eens. Die vraagt me wekelijks wanneer ik weer een nieuwe auto krijg.![]()
Barri zei:Of een tweedehands Multivan uit Duitsland? Dat zou mijn keuze zijn bij 4 kids. Alleen vaak diesel en dan is de hsb om te huilen. Maar je krijgt er wel wat tofs voor terug!
Rembrandt zei:Barri zei:Of een tweedehands Multivan uit Duitsland? Dat zou mijn keuze zijn bij 4 kids. Alleen vaak diesel en dan is de hsb om te huilen. Maar je krijgt er wel wat tofs voor terug!
Dan wordt het al kopen, en dat zie ik voorlopig echt niet gebeuren.
Mocht dat in de toekomst iets zijn, dan houd ik de tweedehands prijzen in de gaten van de Citroen SpaceTourer Business Lounge.
Maar die kost nieuw ook 70K.
Rembrandt zei:Nu blijf ik dat een aparte vinden, eens in de 20.000km de complete olie vervangen,
s velthuis zei:Rembrandt zei:Nu blijf ik dat een aparte vinden, eens in de 20.000km de complete olie vervangen,
Wat is daar apart aan dan? Het was altijd eens in de 15k. Daar werden motoren heel oud mee.![]()
Meer dan alleen de waterpomp
Rembrandt zei:Zo rij je eens wat anders.....deel 3:
De Octavia moest weer eens voor de olie-service. Nu blijf ik dat een aparte vinden, eens in de 20.000km de complete olie vervangen, maar ik kreeg de auto eind van de dag ook niet mee.
Ik had geklaagd over een brom sinds de vorige beurt/reparatie (vliegwiel). Dat bleek dus de waterpomp.
Dus nu een Skoda Rapid mee.
ENTE zei:Alleen voor onderhoudsbeurten ziet ie de dealer.
adinsx zei:Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat het vaker voorkomt. De waterpomp is zelf het issue namelijk...
KadettRT zei:Auto van 3 jaar oud. Wordt nu via de LM opgelost... waarschijnlijk met druk van de LM (bijna) geheel coulance. Als particulier had je gewoon 100% zelf kunnen betalen.
Bird Nerd zei:https://www.youtube.com/watch?v=-too0gL6Akk
De Skoda is duidelijk ruimer achterin dan de VW. Misschien iets om rekening mee te houden.
KadettRT zei:Weet niet wat ik erger vindt. Het feit dat je jezelf laat bedotten bij je dealer die je niet de waarheid verteld of dat je opnieuw voor een VAG product durft te kiezen.
Maar goed je hebt wel gelijk. Wil je perse VAG rijden is een lease constructie de enige optie zonder grote financiele verrassingen.
KadettRT zei:Weet niet wat ik erger vindt. Het feit dat je jezelf laat bedotten bij je dealer die je niet de waarheid verteld of dat je opnieuw voor een VAG product durft te kiezen.
Maar goed je hebt wel gelijk. Wil je perse VAG rijden is een lease constructie de enige optie zonder grote financiele verrassingen.