Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
adinsx zei:Een Tjechische website zette de V even naast de VI ter vergelijk. Hoewel het platform en elk paneel anders is, heel duidelijk een evolutie. Zoek de verschillen
![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat Renault ooit zo'n creatief merk was, Createur d'automobiles.
s velthuis zei:Zet nu de wielen van een Mégane onder een Clio en je moet 6 keer kijken.
adinsx zei:Haha. Je hebt al sterke koffie op velthuis.
adinsx zei:De RS verwacht ik nog niet, wellicht Salon Paris in het najaar?
Wat fijn dat iemand hier de leiding neemtBird Nerd zei:adinsx, pas je de titel ook even aan? "Officieel" doen we al jaren niet meer en de rest is ook een beetje nutteloze tekst. Gewoon "Renault Clio" voldoet
rzasa zei:Wat fijn dat iemand hier de leiding neemtBird Nerd zei:adinsx, pas je de titel ook even aan? "Officieel" doen we al jaren niet meer en de rest is ook een beetje nutteloze tekst. Gewoon "Renault Clio" voldoet

[size=medium]Nieuwe Renault Clio vanaf 17.290 euro[/size]
[size=x-small]Autonieuws • 15 mei 2019 • Tekst: Bob Kroese[/size]
Renault maakt de prijzen van de nieuwe Clio bekend. 17.290 euro is het bedrag dat je minimaal mee moet brengen.
Op 22 juni staat de nieuwe Renault Clio bij de dealer, maar bestellen kan vanaf vandaag. De prijzen beginnen bij 17.290 euro, voor de Life-uitvoering met 100 pk sterke benzinemotor. Renault biedt daarnaast nóg vier uitvoeringen aan. Het motoraanbod omvat bij de verkoopstart niet alleen de TCe 100, maar ook de TCe 130 (met, je raadt het nooit, 130 pk) en de Blue dCi dieselmotor met 85 pk.
De standaarduitrusting omvat onder andere een rijbaanassistent, led-koplampen, airconditioning en een audiosysteem. De uitvoering Zen heeft als belangrijkste extra’s een multimediasysteem met 7 inch touchscreen en 16 inch lichtmetalen wielen. Als je kiest voor de Intens-uitvoering, dan worden automatische klimaatregeling, keyless entry en de Multi-Sense rijstandenknop aan de uitrusting toegevoegd.
De GT-Line uitvoering bestaat niet meer, maar voor een sportieve uitstraling kun je nu kiezen voor de R.S. Line, met onder andere sportief uitziende bumpers, 17 inch wielen, sportstoelen, carbon-look accenten, zwarte hemelbekleding en een 9,3 inch aanraakscherm. De topuitvoering Initiale Paris is voorzien van leren bekleding, stoel- en stuurverwarming, een draadloze telefoonlader en specifieke aankleding.
TCe 100 Life € 17.290
TCe 100 Zen € 18.790
TCe 100 Intens € 20.790
TCe 100 R.S. Line € 22.990
TCe 100 Initiale Paris € 24.290
TCe 130 Intens € 23.690
TCe 130 R.S. Line € 25.890
TCe 130 Initiale Paris € 27.190
Blue dCi 85 Zen € 22.190
Blue dCi 85 Intens € 24.190
Rutger DC zei:Echt een prachtige auto. Op dit ontwerp is gewoon helemaal niets af te dingen wat mij betreft.
Rutger DC 27-02-2019 zei:Laurens van den Acker mag op zoek naar een andere baan.
Foie Gras zei:Last van wispelturigheid?![]()
Rutger DC zei:(..)
Echt een prachtige auto. Op dit ontwerp is gewoon helemaal niets af te dingen wat mij betreft.
Durashift zei:Rutger DC zei:(..)
Echt een prachtige auto. Op dit ontwerp is gewoon helemaal niets af te dingen wat mij betreft.
Jawel, deurgrepen op het plaatwerk voor de achterportieren, wat mij betreft. :T
Durashift zei:Rutger DC zei:(..)
Jawel, deurgrepen op het plaatwerk voor de achterportieren, wat mij betreft. :T
Wouter82 zei:Ik veronderstel dan ook niet dat de Clio er beter op zou worden, maar dat het dus niet zo erg wordt als de 208/Corsa.