Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
even gezocht, halfords bestaat nog, en ze hebben doppenLijken wel Halfords wieldoppen
Hilarisch dat geklooi met het parkeerkaartje. Vooral dat het er niet uitgeknipt is. Très sympa videootje.Deze is zeer uitgebreid met hoop onboard beelden van de rijervaring etc.
ik denk dat ze gedwongen zijn die neus boller te maken omdat de voetgangers veiligheid slechter werd beoordeeld bij het vorige model. dat is de nieuwe mini ook gebeurd bij zijn eerste facelift
Zeer uitgebreide reviw. Ik kan maar niet wennen aan die bolle/lompe neus. Interieur best aardig maar weer die vreselijk dikke behuizing van de schermen.
Het is geen Clio 2 maar hij heeft wel wat.
Vert Absolut stond erg lang op keuze nummer 1. Eenmaal bij de dealer stonden er 2 Clio's naast elkaar in Vert Absolut en Gris Rafale. Keuze werd toen toch anders. Het groen blijft wel erg mooi, met name wanneer de volle zon er op schijnt.Mij ontgaat ook waarom je überhaupt zou bijbetalen voor een lakkleur als de mooiste kleur (vert absolut) standaard is. Al lijkt die niet beschikbaar op de Esprit Alpine, trouwens. Maar dan zou ik die uitvoering dus gewoon niet kiezen
Maar zoals altijd: To each their own.
Je Clio V blijft qua design nog jaren vers. Fraai en tijdloos.Vert Absolut stond erg lang op keuze nummer 1. Eenmaal bij de dealer stonden er 2 Clio's naast elkaar in Vert Absolut en Gris Rafale. Keuze werd toen toch anders. Het groen blijft wel erg mooi, met name wanneer de volle zon er op schijnt.
Het Gris Rafale heeft toch ook een erg mooie schittering. Tja, ieder z'n ding. Gelukkig hebben we ook nog een Clio RS Line in Iron Blue ;-)
![]()
Ik ook niet!Ik kan nog niet wennen aan dat snoetje.