Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet wat de mogelijkheden gaan zijn qua tuning, anders maar zelf ‘bouwen’ zoals Joep van Carrec zijn M140i naar M1 omgebouwd had.Ik vind het wel jammer dat ze geen sportieve, snelle RS versie meer van de Clio hebben, met bijvoorbeeld zo rond de 200 pk.
Laat je ook de fotoos zien van je nieuwe aanwinst? Veel plezier er mee!!Afgelopen week de Clio VI opgehaald. Toch een serieus mooie en fijne auto tot dusver.
Dat blauw is hetzelfde blauw als mijn V RS Line. Ook fraai.Het grijs is niet mijn ding, maar wat een leuke auto. Vandaag een knalblauwe gezien, en laatst in Duitsland een trailer voor groene. Dat zou toch wel echt mijn kleur zijn.
Vraag naar de Clio VI is hoog. 90% van de tot nu toe in Bursa geproduceerde Clio's is de 160 pk HEV versie.
Laatste weken is een begin gemaakt met de produktie van de 115 pk manual en 115 pk EDC.
Omdat de Bursa fabriek naast de Clio ook de Bigster en Striker produceert overweegt Renault een extra produktielokatie (Maubeuge? Marokko?)
De Clio V produktie stopt in Juni.
De Clio V produktie stopt in Juni.
Daar komt geen campus variant van, dus?![]()