Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hum, zéér zéér herkenbaar hier.Mevr neemt de caab mee naar werk vandaag als straf.
Iemand moet het doen…Gaaf hoor! Mooie samenstelling ook
Voor een Mercedes man koop jij wel verdacht veel Bmw’s![]()
Dit kan natuurlijk niet hè? Eerst al de iX3 confisqueren, en dan nu met de Z4 weg…Dank allemaal!
Mevr SJ neemt de caab mee naar werk vandaag als straf.
Niets mis met een cabrio en een motor. Die geven echt beiden een heel andere ervaring.Licht interieur in een cabrio is altijd een plus. Mooie uitvoering! Kan die motor ook weer weg.
Wat vond Mevr. SJ ervan na vandaag?![]()
Prachtig! Zwart zou nooit mijn keuze zijn, maar weet dat jij daar anders over denkt. Verder prachtige wagen zo!
Licht voor lijkt wat dof, maar kan ook de foto zijn...
Och wat wordt ik hier hebberig van…! Handbak, sportstoelen, geen navigatie.
Lars
Mooi apparaat hoor! Hoeveel heeft ie gelopen?
N52 klinkt ook wat anders dan mijn M54. Beide goede motoren.
de 3.0 heeft in ieder geval bij de M54 eeh buis die inlaatgeluiden naar het interieur overbrengt. Schuimrubber elementen eruit halen dan klinkt ie echt racy.
Voor de rest geen lawaaischopper maar wel een fantastisch geluid en gas los dan hoor je hem ook lekker ploffen in de uitlaat. Zal bij jou niet anders zijn.
Sportstoelen ben ik wel jaloers op. Hou Kleinanzeigen altijd wel in de gaten. Setje kost makkelijk 1.500 a 2.000 euro maar spul houdt zijn waarde wel dus ook geen slechte investering.
Zeker in de pre-LCI zijn ze zeldzaam. Ach je kan niet alles hebben. Gewone stoelen zijn niet perfect, maar ik stoor me er ook niet direct aan en in 2003 moest je het er maar mee doen.
iets gevonden over een 'soundgenerator'.