@Bossinkje: Inderdaad je foto's doen het niet

Wat betreft de DS3, 42 euro als redelijk standaard prijs, valt me niet tegen!
@Wrangler: Als jij ook blij bent dat je de Porsche kwijt bent, dan is het prima

De DS3 is een Norev en voor een Norev ziet het er best lekker uit! die naad rond de motorkap is trouwens ook echt Norev. De rest best strak, maar de motorkap doet niet mee...
Je verwachte aanwinst is een mooie trouwens! (waar heb je hem gekocht/besteld?) Inderdaad met tapijt en stoelen die verstelbaar zijn en waarschijnlijk ook een neer te klappen achterbank. Dat is een beetje een standaard bij al de chinese dealer modellen. Die komen overigens niet allemaal bij dezelfde fabrikant of fabriek vandaan. Er zijn verschillende wijze van afwerking(sniveau) te ontdekken.
Owh en Paudi is geen fabrikant!!!
Wordt een beetje moe van de aandacht die deze groothandel krijgt. Ze doen wel eens wat zelf volgens mij, want deze groothandel staat vermeld onder de doos van m'n Tucson. Dat is ook de enige chinese dealer editie die ik in Nederland kocht en geïmporteerd was via hun, maar ik weet niet of ze dat op iedere doos zetten of voor ieder model een nieuwe doos laten maken. Wat ik wel weet is dat ze te duur zijn en dat ze echt alleen een groothandel zijn, die overigens een steeds kleiner aandeel van de te verkrijgen modellen leveren, al hebben ze tegenwoordig wat interne inkijk bij de productie van modellen.
@Dennis_zw: Gate is de eerste serie waarmee Gateway Global begon. Dat moest daarna de goedkope serie zijn naast Autoart, maar Gateway Global heeft Gate laten vallen als merk omdat het kennelijk niet de moeite waard was om het te voeren. Een goedkoper model, dus zonder tapijt e.d., is nog wel eens gefabriceerd maar dan werd er gewoon Gateway Global onder gezet (Bijvoorbeeld de S-klasse, deze kwam na de release als dealer model uit en was redelijk simpel. Pas een paar jaar later volgende er ook nog een gewone Autoart, omdat er binnen de collector wereld toch wel erg interesse was voor een mooie S.).
Hoe het nu zat met Gateway Global en of het nu juist UT kocht of verkocht aan Minichamps, dat is allemaal nog steeds niet echt duidelijk....