Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Simca 1100LE zei:Beste mensen,
we zijn toch niet in een winterdip blijven hangen het is hier nl wel erg stil.....
![]()
Tagora zei:De Tagora is er helemaal klaar voor, nieuwe APK, nieuwe banden en een beurt moeten voor een probleemloos 2013 zorgen.
![]()
Simca 1100LE zei:Beste mensen,
we zijn toch niet in een winterdip blijven hangen het is hier nl wel erg stil.....
![]()
INDERDAAD, die Tagoraspiegels!!...Simcat zei:Wat is 'ie toch móóóóóiiii...... ZUCHT..... Bij het zien van deze unieke auto lonkt het voorjaar weer..... Nog even mensen, nog even....
By the way, heeft iemand nog iest gehoord van de Tagoraspiegels mensen? Hier laten wij toch vooral geen gras over groeien....
Simcat
Leeuwtje zei:Op een kleine locale sloop is hier deze week een Simca 1100 bestel aangevoerd die ooit is omgebouwd tot soort campertje.
Auto heeft zo te zien jaren ergens gestaan en de bodem is zo goed als weggerot.
Portieren, motorkap , grille koplamprandjes, velgen, achterdeurtjes, voorruit etc zijn nog prima bruikbaar.
Foto + adres op verzoek.
Leeuwtje zei:Op een kleine locale sloop is hier deze week een Simca 1100 bestel aangevoerd die ooit is omgebouwd tot soort campertje.
Auto heeft zo te zien jaren ergens gestaan en de bodem is zo goed als weggerot.
Portieren, motorkap , grille koplamprandjes, velgen, achterdeurtjes, voorruit etc zijn nog prima bruikbaar.
Foto + adres op verzoek.
Driesdeal zei:@Harm: nee , zondag is de bijeenkomt in oost Groningen, dat was me toch net even te ver.
@decouvrable: Ja, het praat wat makkelijker in het Nederlands. Het stuur heb ik gevonden door op alle Sx-en op Leboncoin te letten. bouwjaar '80 had het gekleurde stuur, de latere niet meer. Ik zag de auto in matige staat en heb meteen gebeld. de auto bleek al verkocht te zijn om de motor te doneren aan een Murena 1,6. Ik heb deze koper weer gebeld die de rest van de auto weer kwijt wilde. Desnoods had ik de hele sloopauto gekocht. Transport was dan de issue geworden. Gelukkig wilde de verkoper wel versturen.
Ik had overigen op het Franse forum ook een boodschap " gezocht' staan. Daar heb ik 'm dus niet mee verkregen.
simca1006 zei:...Toch ben ik van mening dat de echte liefhebber z'n bezit houdt...
bellamacchina zei:Muddy,
Je laat je toch je hobby niet afnemen door Den Haag![]()
SIMCA1100 zei:Hoi Muddy,
Jammer dat je het zo negatief ziet.
Muddy Bandit zei:Hier een partij die daadwerkelijk voor de oldtimer opkomt, en in het verleden ook al bewezen heeft meer te kunnen bereiken als die alliantie van Fehac en kornuiten kan/wil:
https://www.vrijstellingoldtimer.nl/
Meld je allen aan, ze hebben vele steunbetuigingen nodig om de draad verder op te kunnen pakken.
grapjas zei:muddy je rancho staat volgens het filmpje toch in de garage nou dat is een de horizon in je voortuin dat is twee misschien past die jeep er wel naast is drie en de transit op de parkeerplaats