Guest
Nog een kansje met betrekking tot de mrb: https://www.autoweek.nl/nieuws/23325/oldtimerlobby-zet-laatste-mrb-offensief-in
Getekend en gedoneerd
Getekend en gedoneerd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Muddy Bandit zei:-- gaap --
Allemaal nog in de winterslaap?![]()
Muddy Bandit zei:Auw... is dat even een gemiste kans voor mij.
Ik zoek nog steeds een setje fatsoenlijke ramenlikkers (die rubber strips onder de portierramen aan de buitenkant) voor mijn Horizon.
SimcaHarm zei:Ik moet er morgen toch nog heen, als hij er nog staat neem ik ze wel weer voor je mee.
Je hoort van mij
Groet Harm
Muddy Bandit zei:SimcaHarm zei:Ik moet er morgen toch nog heen, als hij er nog staat neem ik ze wel weer voor je mee.
Je hoort van mij
Groet Harm
Thanks, en de kosten hoor ik wel.
Simca 1100LE zei:Helaas alle moeite voor niets omdat iemand mij niet zag staan toen ik linksaf wou slaan en er met een gangetje van 50kmph vol achterin reed.
SimcaHarm zei:Omdat hij al zo gestript was is hij direct geplet......
![]()

SIMCA1100 zei:Volgens mij één kwartaal en dan mag je er inderdaad in december, januari en februari miet
mee op de weg.
SIMCA1100 zei:Dat is echter ook beter voor een Simca.
Ik hoop voor de Rancho dat zijn nieuwe baas dat ook niet doet.
Een mens lijdt dikwijls nog het meest, door ´t lijden dat hij vreest, maar dat nooit op komt dagen.Muddy Bandit zei:en dat is niet omdat ik bang ben voor roest, maar wel voor die vele zondagsrijders op hun gladde zomerbandjes....
A.BRANDHORST zei:Een mens lijdt dikwijls nog het meest, door ´t lijden dat hij vreest, maar dat nooit op komt dagen.
Ofwel: Als je normaal rijdt op je zomerbanden is er niets , maar dan ook niets aan de hand. En voor roest, tsja, dat accepteer je, of niet.
maarten1966 zei:Klassiekerrijder zei:Van vandaag...
![]()
Deze