Guest
En dan gaat het om deze prachtige vertroetelde Simca:
Serieus!
Serieus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Ik zie hierboven een leuke inspiratiebron!Bram91 zei:matzwarte lak(moet anders).
SimcaHarm zei:citroenAZU, je bent geweldig. Prachtige en zeldzame foto. Opgeslagen in de verzameling. Hij staat zeker ver weg he? .......................
Bedankt voor de foto in ieder geval.
Groetjes Harm
citroenAZU zei:Afgelopen zaterdag zag ik deze vanuit mijn ooghoek staan. Ben maar even gekeerd voor een fotootje...
5627 NU 59 by azu250, on Flickr
ginkelvanmichiel zei:De auto is nooit afgemeld. Je zult op den duur een brief krijgen van de RDW of de auto nog bestaat, en dan kun je aangeven dat dit niet het geval is. Kost niets, gebeurt niets.
Waarschijnlijk is er geen eigenaar meer bekend.
Wat is het kenteken als ik vragen mag?
ginkelvanmichiel zei:Als je in de data kijkt komt dit naar voren:
Datum eerste toelating 06-03-1981(32,6 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling Niet geregistreerd
Datum eerste afgifte Nederland 06-03-1981(32,6 jaar)
ofwel, er is dus geen eigenaar meer bekend. Omdat je de koets hebt verkocht/naar hetoudijzer hebt gedaan en de papieren nog in bezit hebt, heeft niemand de auto nog afgemeld. In feite heb je dus een slapend kenteken in je bezit, wat nog gedeeltelijk 'bestaat'. Een beetje een tussen wal-en-schip situatie.
grapjas zei:het is hier weer een beetje stil op de site
geen grapjes dus
hoe is het met de 1510 de 1501 en nog meer van die langlopende projekten of heeft ook hier de crisis en de pleuris toegeslagen
greetzzz grapjas
A.BRANDHORST zei:De HN-37-KY staat volgens Rdw wel als gestolen geregistreerd!?![]()