Muddy Bandit
Wegverkenner
Eigenaar misschien vergeten in welke schuur deze stond?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
VW 1200 zei:Zo'n grijze Solara met kenteken LV-50-KG zag ik vanmiddag rijden bij Leiden, bekende van hier? Super om te zien tussen al dat moderne blik!
SimcaHarm zei:Bedoeling is hem op te knappen. Zat nog wat voor je in Radar, stuur ik even naar je op.
Groetjes Harm
Muddy Bandit zei:Kijk, de Kalverstraat in Almelo is weer eens op foto.
Maar mooi om te vernemen dat de VF nu aan het begin van z'n 2e leven staat.
Heeft deze VF nog een slapend kenteken of is het kenteken al gesloopt?
A.BRANDHORST zei:Dankzij onze roverheid moet deze leuke klassieker voor 7 jaar de schuur in. Ik ben er echt heel nijdig over.
Solara
En zo wordt je hobby dus geruïneerd, of onbetaalbaar gemaakt. Te triest voor woorden eigenlijk!
A.BRANDHORST zei:8000 a 8500 kms per jaar schat ik.
A.BRANDHORST zei:De 505 is in 9 jaar tijd van 1700029 kms naar nu 331000 kms gegaan qua kilometrage.
the Fox zei:A.BRANDHORST zei:De 505 is in 9 jaar tijd van 1700029 kms naar nu 331000 kms gegaan qua kilometrage.
Heb je de klok teruggedraaid, jij boef![]()
SimcaHarm zei:![]()
Vandaag na lange tijd de Vf2 maar eens opgehaald uit de stalling en verhuisd naar Warfhuizen.
Er zit weer het nodige werk aan maar dat was bekend. Bj 1976 dus eerst maar eens weer een kenteken bij zien te krijgen
Leuk projekt
Muddy Bandit zei:De Horizon is ook weer klaar voor veilig gebruik en netjes opgepoetst.
Het remt weer geheel zoals het hoort, en het glimt nu als een verse keutel in het maanlicht.![]()
Muddy Bandit zei:De Horizon is ook weer klaar voor veilig gebruik en netjes opgepoetst.
Het remt weer geheel zoals het hoort, en het glimt nu als een verse keutel in het maanlicht.![]()
A.BRANDHORST zei:Hier nog wat foto'tjes van de kapotte einddemper van onze Tagora... (moet voor zijn apk, maar vermoedelijk is de vlotternaald niet in orde, de vlotterkamer blijft overlopen, dus slechte uitstootwaarden en verzuipen tot gevolg)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()