Hoi Erik,
Muddy heeft gelijk kerel, het IS nu eenmaal een Rancho en die zijn helaas van 1977 tot 1984 gemaakt. Een héle tijd geleden dus. Normaal zou de wagen reeds na een jaar of 6, 7 jaar op de sloop belanden. Dat voorzag het algehele ontwerp, maar vooral de miserabele produktiemethodiek, -afwerking en -kwaliteit van destijds in ieder geval. Ik verwachtte anders ook niet anders. Als de wagen eenmaal tot op de klae carrosserie is gestript zul jij pas echt zien en begrijpen wat hierboven beschreven staat.
Echterrrrrr, zie het zo Erik, jij HÈBT tenminste een Rancho al IS daar zoals te verwachten en te zien dan nogal werk aan. Velen zouden graag een Rancho die men kent uit de kindertijd willen maar kunnen hem niet vinden of hebben er de tijd, plek en centen voor om er één te restaureren en een gaaf exemplaar, als al ueberhaupt te vinden en niet inmiddels, terecht, in vaste handen, kost inmiddels bakken met geld. Je hebt de tijd, kerel. Je hebt hier gelijkgezindten om je heen die jou steunen en helpen. Geduld, geduld. Iedereen die een Rancho rijdt of bezit komt, onherroepelijk, op een dag ervoor te staan voor de vraag: Ga ik mijn auto uiteennemen en de uitdaging aan òf verkoop ik hem? Ik zou zeggen, ga die uitdaging aan, des te meer plezier zul jij ervan beleven als de wagen straks klaar is. Daarnaast, je kunt er maar niet vroeg genoeg mee beginnen, Erik. De delen om hem te completteren worden schaarser en schaarser en vooral dúúrder want er komen, gelukkig, meer en meer kapers voor op de kust. Succes ermee en hou ons op de hoogte!

Simcat