ginkelvanmichiel
Kilometervreter
ja. Verschrikkelijk! Soms wel, soms niet laden
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Muddy Bandit zei:D. Elzinga zei:
Zal me benieuwen wat "iets laswerk aan de bodem" bij dit exemplaar betekent...![]()
Simcat zei:Hoi Harm,
Ik dacht 'RHODEN". Maar goed, kan ook RODEN zijn hoor. Als Rhoden niet bestaat zal het wel zo zijn dat ik mij vergist heb. Destijds stond dezelfde Rancho te koop voor 875 Euro. Hij is sindsdien niet meer verkocht en wordt dus nog steeds door dezelfde schare verkopers zo blijkt, aangeboden. "MatrArjon", ik ken hem of haar nog niet op dit forum, schrijft ook al van een exorbitant prijsverschil.
Simcat zei:Hoi Harm,
Ik dacht 'RHODEN". Maar goed, kan ook RODEN zijn hoor. Als Rhoden niet bestaat zal het wel zo zijn dat ik mij vergist heb. Destijds stond dezelfde Rancho te koop voor 875 Euro. Hij is sindsdien niet meer verkocht en wordt dus nog steeds door dezelfde schare verkopers zo blijkt, aangeboden. "MatrArjon", ik ken hem of haar nog niet op dit forum, schrijft ook al van een exorbitant prijsverschil.
grensrijder zei:Je hebt Rheden (Gelderland) en Roden (Drenthe). Een kruising ervan is mij niet bekend.
matrArjon zei:Deze bagheera is een aantal jaren (14 jaar!) terug gerestaureerd en nooit weer opgebouwd. De auto heeft al die tijd gewoon binnen gestaan. Er zijn een aantal punten die opnieuw ga doen. Zo is de parafan mijn inziens niet goed gedaan, en zijn de a-stijlen niet geheel roestvrij. De rest is vrij goed.
hieronder een aantal foto's
![]()
A.BRANDHORST zei:@Simcat had je mn pb-tje gezien omtrent het chassisnr.?
A.BRANDHORST zei:Hier de laatste foto´s van de Solara, apk zit erop, nu nog even een thermocontactje regelen en vervanging van slechte bedrading bij de radiateur ...
![]()
![]()
[@Simcat had je mn pb-tje gezien omtrent het chassisnr.?
Ook zoek ik nog bevestigingsmateriaal voor de mistlampen, de lampen heb ik (nieuw van mn oom gehad) maar het bevestigingsmateriaal zoek ik dus nog... IEMAND??
UberPrutser zei:
A.BRANDHORST zei:Vanmiddag nog even gebroederlijk de 505 en de Solara naast elkaar gezet...bij daglicht...
![]()
![]()
De mede Talbot / Simca / Matrarijders een fijne jaarwisseling en gezond en gelukkig 2012 gewenst!
Een lekker voordelig jaar met veel kilometers op LPG!
@Driesdeal: Hij gaat zsm voor een Dinitrolbehandeling, moet nog even kijken bij wie ik dat laat doen. Leeuwarden is wel goed, maar een griebuseind rijden voor mij....
Simcat zei:Och, weet je Grensrijder, je moet soms wat extra cachet geven aan dingetjes.
Simcat
grensrijder zei:Je hebt hem wel heel gewiekst zo gefotografeerd dat we nergens logo's kunnen ontdekken.