Guest
Wel een beetje laat maar ik wens iedereen nog een voorspoedig nieuwjaar!
Heeft er iemand nog zandzakken over?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tagora zei:Wel een beetje laat maar ik wens iedereen nog een voorspoedig nieuwjaar!
simca ti zei:ik ben van mening dat je met dit forum hier een heleboel mensen bereikt die het leuk vinden om dit te volgen!
Mee eens. Ik lees dit topic altijd, maar zal niet naar een andere site gaan om alles te volgen.grensrijder zei:simca ti zei:ik ben van mening dat je met dit forum hier een heleboel mensen bereikt die het leuk vinden om dit te volgen!
Om dezelfde reden houden we ook het Elk Merk Waardig-topic op deze website, in plaats van een afzonderlijk forum te openen. Zo win je nog eens zieltjes.
Ik vind heel veel merken interessant, dus ik lees inderdaad ook veel topics!SimcaHarm zei:@Phoenixrood74.
Ik lees ook wel eens wat in andere topics maar heb de indruk dat jij overal wel in voorkomt.
Groetjes Harm
Stif zei:Ik ben trouwens blij dat bruin weer in is, het hoort bij sommige auto's vind ik...
SIMCA1100 zei:Als we straks de nieuwe site hebben voor de Simca-club zullen we dan dit forum voortzetten
op de plaats waar ie naar mijn mening eigenlijk hoort ?
SIMCA1100 zei:Ook vanuit Drenthe nog voor iedereen de beste wensen voor 2012.
Ga je bijna kopje onder Tagora ?
Zet je de blauwe Tagora wel even op een terp ?
Als we straks de nieuwe site hebben voor de Simca-club zullen we dan dit forum voortzetten
op de plaats waar ie naar mijn mening eigenlijk hoort ?
Simca 1100
Reddende engel-shirt aan en met de klomp de uitlaat op map geklo(m)pt?simca1006 zei:Begreep ik toch vanavond even dat grensrijder de reddende engel is...![]()
grensrijder zei:Vrijdag wordt dit probleem opgelost.![]()
ginkelvanmichiel zei:Heb je hier wat aan?
https://www.uitlaatshop.nl/default.asp?action=ShowCarProductDetails&KTypeNr=02507&UsnId=14987&CardataId=&ProductTypeId=1&PartNr=SA151
SimcaHarm zei:Sneu verhaal.
Ik heb wel diverse voorpijpen en waarschijnlijk is dit eentje van een 1308, die waren net anders dan van een 1510 en Solara weet ik. Heeft iemand toevallig nog de originele nummers van de voorpijpen?
Die had ik hierboven al genoemd: Automax.Radar zei:is dat uitlaatcentrum op de autoboulevard in utrecht niets? ik weet alleen de naam even niet...wel waar het zit.....
die hebben heel veel soorten uitlaten !....
Simcat zei:grensrijder zei:Vrijdag wordt dit probleem opgelost.![]()
Nee hoor. Garage de Rie uit Bennekom belde mij met het bericht dat zij de voorpijp voor de Solara 1,6 niet meer op voorraad hebben. Wel hebben zij nog voorpijpen voor de 1307/8/9/1510 serie.
Ik zal dus naar een andere oplossing moeten kijken. Wellicht weet iemand nog iets.
Alvast bedankt!
Simcat
Matrancho zei:Vanavond ontving ik deze mail van de Franse Simcaclub.
De meeting staat in het teken van de Talbot Tagora, en er is er zelfs één te winnen!!
Klik hier voor meer informatie.
Dear Sir,
First of all our best wishes for the New Year.
Please be advised that the Club Simca France organizes for the fourth time a Talbot meeting.
This will take place on 29 & 30 September 2012 at The Blue Mine located in the department of Maine & Loire (49) in France.
This is an opportunity to celebrate 30 years of TALBOT TAGORA.
Amazing TAGORA will be presented: TAGORA V6 200hp, TAGORA Presidency (unique car), Tagore V6 full options, TAGORA V6 automatic (unique car), etc.
A beautiful Tagora GL will win in a bingo.
For more information, I invite you to visit the CSF web site : https://clubsimca.fr/manifestations/talbotmeeting/tm_2012/tm_2012.php
Thank you in advance to relay this information to your members.
Best regards,
Olivier RONDOUIN & Didier CHABOCHE
simca ti zei:we zijn weer een stapje verder met het demonteren van de 3drs.
de gehele binnenkant is leeg.
langzaam maar zeker geeft deze body de naakte waarheid door.