Guest
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken hoe strak die Vectra nog lijkt, maar zal wel niet voor niets op de sloop liggen lijkt mij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je mist de hele linkerkant, maar inderdaad hij ziet er erg strak uit, maar wel heel typisch geplaatst.the old alfster zei:Ja, daar zat ik ook al naar te kijken hoe strak die Vectra nog lijkt, maar zal wel niet voor niets op de sloop liggen lijkt mij.

AlbertsH zei:Hoe kan het dat er bij die sloperij zoveel Engelse auto's staan dan?
danny1995 zei:XBXG zei:Waarom staan er in Uden zoveel Britse auto's?Timo1990 zei:Ik was donderdag op een paar sloperijen in Arnhem en Nijemegen en daar stond het ook helemaal vol met Britse auto's. Er werd mij verteld dat het in GB aardig wat geld kost om een auto te slopen oid, daarom wordt dat over de grens gedaan.
Het zal er denk ik ook wel mee te maken hebben dat een rechtsgestuurde auto een lagere restwaarde heeft en daarmee een engelse demontageauto goedkoper is dan een europese terwijl ze qua onderdelenverkoop vrijwel evenveel kunnen opbrengen.
Gijs571 zei:Ben afgelopen vrijdag naar sloperij De Kok geweest in Tilburg. Staat wel wat leuks tussen en je mag zelf sleutelen, als is het soms wat lastig. Auto's staan dicht op elkaar en op sommige plekken zelfs 3 hoog opgestapeld.
Deze Jetta zag er voor zover ik kon zien er nog goed uit
![]()

flat412 zei:vandaaag bij Pekel in hollandscheveld geweest, en loop ik zomaar tegen een Citroen GSA
20161220_095846 by Flat412, on Flickr
Hoi Flat412 ben je nog op deze sloperij geweest om te kijken voor mij bij deze GSA?

zombies zei:Er staan toch een aantal auto's tussen waarvan je je afvraagt was ze in vredesnaam op de sloop doen.

leeuw123 zei:
leeuw123 zei:

Pepe41 zei:Op de sloop beland omdat moeder de vrouw het ding weg wilde hebben![]()
![]()
Of haar.rzasa zei:Je kunt hem ook op Marktplaats zetten.
zombies zei:Wel raar dat zowel de Kadett als de Micra op de sloop staan maar er wel erg mooi uitzien(zo op de foto)
Het ligt dus meer aan de foto's van D'oh want ze glimmen helemaal niet zo mooiD. Elzinga zei:zombies zei:Wel raar dat zowel de Kadett als de Micra op de sloop staan maar er wel erg mooi uitzien(zo op de foto)
Die Kadett heeft wel wat deukjes, wordt als complete auto verkocht. Zit nog apk op maar heeft wel een lekkende carterpan: https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...e270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=35