Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Inderdaad. Jammer dat de naven ontbreken, bijna niemand bouwt ook om naar 5-gaats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astrawez zei:
opel-omega zei:Astrawez zei:https://farm5.staticflickr.com/4515/38771925691_75d13416a4_c.jpg
Ik ga dinsdag meteen naar deze! Bedankt voor het plaatsen! Als ik het zo zie de zelfde kleur als die van mij en dan kan ik een aantal delen goed gebruiken
Astrawez zei:opel-omega zei:Astrawez zei:https://farm5.staticflickr.com/4515/38771925691_75d13416a4_c.jpg
Ik ga dinsdag meteen naar deze! Bedankt voor het plaatsen! Als ik het zo zie de zelfde kleur als die van mij en dan kan ik een aantal delen goed gebruiken
Leuk! Heb je nog wat kunnen redden?
MRS zei:Nee, daar sta ik boven , als mensen me voor rotte vis uitmaken, en mij verbaal dreigen de kop in de slaan ga ik niet de confrontatie bewust opzoeken. Ik heb hem succes gewenst bij de verkoop met het item.Speedtouch zei:Klinkt heftig, had je geen vinnige reactie terug
Blijkbaar was hij beledigd dat ik alleen het veertje wilde kopen ( achteraf begrijp ik wel dat hij het gehele mechanisme wilde verkopen ).
Maar dan kan je toch ook tegen een klant zeggen, jammer dan gaat de koop helaas niet door.
Ik wil betalen voor wat ik iets waard vindt, voor een veertje een compleet slotsysteem kopen die er na vele jaren gebruik niet helemaal jofel meer uitziet is in mijn ogen geld weggooien.Retrosloop zei:Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten....
Ondertussen heb ik het probleem via een andere sloperij opgelost, met een uitstekend veertje , tegen een fractie van de prijs hiervan.
van Kooy zei:Geen probleem meneer, dan wens ik u succes met uw zoektocht! Maar meneer vond het onzin en vertelde direct dat hij nooit meer bij ons zou komen, geen probleem, zo dacht ik. Maar meneer vond het ook nog even nodig om mij uit te maken voor @#$%& toen hij wegliep
Joel 1987 zei:Aankomende zaterdag ga ik naar Deijne in Volkel een setje velgen ophalen.
Heeft iemand hier ervaring met dat bedrijf? Staan ze er voor open om klanten nog een rondje over het terrein te laten lopen om wat te bekijken?
Leuk geprobeerd, maar dit verhaal komt op mij toch iets ongeloofwaardiger over dan dat van een forummer die hier al wat langer en altijd zeer fatsoenlijk actief is...Erris Kooy zei:Hallo allen,
Af en toe Google ik mijn bedrijfsnaam om eens te kijken wat er zoal over ons geschreven staat, zo ook vanavond.
Tot mijn verbazing kom ik het verhaal van MRS tegen, normaal reageer ik niet op dat soort onzin maar hierin voel ik mij genoodzaakt te (verdedigen).
Het zou immers toch jammer zijn dat jullie een verhaal alleen van 1 kant horen.
Ook is het zeer spijtig dat mrs het hele verhaal verdraaid, ik heb deze meneer geholpen en ik wilde deze meneer idd het complete slotmechanisme verkopen, dit omdat ik anders zonder veertje het mechanisme niet meer kan verkopen.
Toen ik €10,- vroeg was meneer nogal verbaast: Pff €10,- wat een onzin! Geen probleem meneer, dan wens ik u succes met uw zoektocht! Maar meneer vond het onzin en vertelde direct dat hij nooit meer bij ons zou komen, geen probleem, zo dacht ik. Maar meneer vond het ook nog even nodig om mij uit te maken voor klootzak toen hij wegliep.
Tja dat pik ik idd niet en toen begon van Beide kanten een verhitte schetltpartij, dus dat MRS hierin stelt een heilig boontje te zijn is zo niet waar.
Dus aan MRS: post de volgende keer dat u zoiets meemaakt gewoon de waarheid! Dat is wel zo netjes......
Mvg
E Kooy
Erris Kooy zei:@dakloos
Natuurlijk geen probleem, iedereen mag zijn of haar eigen mening geven en die respecteer ik natuurlijk, wel ben ik blij dat ik ook mijn verhaal even heb kunnen doen.
Zelf hou ik niet zo van moddergooien/discussiëren op internet en zou ik het zelf ook nooit zo doen, ik zou denken een belletje naar diens collega/chef/baas zou ook kunnen om eea even uit te praten.
Ik vind het hartstikke leuk om jullie foto's van ons bedrijf voorbij zien te komen, ik heb zojuist een paar foto's gemaakt, daar gaat dit topic tenslotte over, maar helaas lukt het me niet om ze in te voegen.![]()
Erris Kooy zei:Ik vind het hartstikke leuk om jullie foto's van ons bedrijf voorbij zien te komen, ik heb zojuist een paar foto's gemaakt, daar gaat dit topic tenslotte over, maar helaas lukt het me niet om ze in te voegen.![]()
Joel 1987 zei:Waar ik me over verbaas is dat er zo ontzettend veel (mooie) onderdelen in de auto's blijven liggen/hangen. Prachtige interieurs in een auto zonder ramen/deuren, waardoor het interieur opeens veel minder mooi is en onder de schimmel zit. Misschien is er weinig animo voor dergelijke onderdelen maar daar zou toch meer aan verdiend kunnen worden.
929V6 zei:En mocht er iemand een Smart Forfour eerste generatie op de sloop spotten (moet nu langzamerhand een beetje op gang gaan komen) waarvan het interieur en vooral het dashboard er nog niet uit is gesloopt, dan houd ik me ook aanbevolen. Liefst een beetje in het midden/zuiden van het land.
Bart81 zei:929V6 zei:En mocht er iemand een Smart Forfour eerste generatie op de sloop spotten (moet nu langzamerhand een beetje op gang gaan komen) waarvan het interieur en vooral het dashboard er nog niet uit is gesloopt, dan houd ik me ook aanbevolen. Liefst een beetje in het midden/zuiden van het land.
Welke kleur: zwart, blauw, rood of (licht) grijs? Niet dat ik iets weet te liggen, maar lijkt me nogal belangrijke info in dit geval aangezien er zoveel keuze was en ik aanneem dat het wel bij de kleur van de stoelen moet passen.
beboworld zei:929V6 zei:Zeker jammer van die 104 en van die Baltic eigenlijk ook wel. Bij welke sloperij is dat?
Jurrie Knapper in Groningen. De Golf heb ik afgelopen zaterdag trouwens al niet meer zien staan. Foto's zijn al weer van een week eerder.
herman78 zei:Deze sloperij muppet bevind zich net buiten leeuwarden.
De sloop stopt er langzaam mee ,hij heeft zoiets van ik vind het mooi geweest.
Hij gaat nu alleen nog verder met oud ijzer enz.
Hij heeft denk ik al meer dan 30 jaar een oude Scania vabis uit de jaren 60/70 waar die dat mee doet.
Terrein is al jaren zo en had altijd het oude spul vaak . De golf gts is van een werknemer staat daar al vrij lang net als een andere golf.
Soms wat duur ,maar hij heeft het wel.
Dit is net als van dam in oldeberkoop nog 1 van de laatste ouderwetse sloperijen die nog oud spul heeft staan.
De zwette is van bongo en deze is schreeuwend duur als bijna enigste sloperij in lwd.
Die durft 30 a 35 euro te vragen per spiegel voor een 97er ford fiesta.
sjouke meier vraagt net 10 euro.
Nicolai in drachten is ook een hele goede sloop en zeker niet duur
en anders lettinga
Tis jammer dat muppet er mee stopt

stoterstangen90 zei:Van een Megane Coupé past niet?
zombies zei:Is het wel mogelijk om een trekhaak te monteren onder een Megane Coupe?