iDS zei:
der Magistrat zei:
iDS zei:
Die 3e zitrij lijkt me echt bedoeld om de kinderen van de buren mee aan de schoolpoort af te zetten. Ook handig als je eens voor een verjaardagsfeestje zo'n hele bende mee moet nemen. Het voordeel is dat je voor die paar gelegenheden wat ruimte hebt zonder het hele jaar met een veel te grote bak moet rondrijden.
Liever dit dan een Suburban!
Dan heb je nog niet met een Suburban gereden.
Klopt, maar ze wel 'en masse' in o.a. New York zien rijden en kunnen vaststellen dat die dingen zelfs niet aangepast zijn voor zo'n metropool.
Wél al met een Escalade XL met drie zitrijen meegereden: die heeft minder beenruimte dan de 504 Familiale waarmee mijn ouders jaren geleden reden: ronduit tegenvallend die binnenruimte.
Ik heb nu zelf een weekje met een Escalade ELV gereden, ik had ruimte zat. Maar: wij hadden enkel de voorstoelen gebruikt.

In een Suburban (die net zo lang is) was het met 4 grote kerels goed uit te houden hoor. Misschien wel tegenvallend voor hoe idioot groot de auto is, maar ik heb echt goed gezeten. Een stuk beter dan in een Town & Country en zelfs dat ging eigenlijk al prima.
Zo'n Suburban rijdt wel echt fijn, trouwens. Toch als je van cruisen houdt.
...
In een stad is het wel een drama. Ik heb een stukje door Harlem (buiten de hoofdwegen) moeten rijden met die Escalade en je hebt echt geen idee wie er zich rond je motorkap zouden bevinden... Ga de stad uit en de auto is in zijn element!