MCW 41
Petrolhead
Zo dat is al snel! Ik moet wel even wennen, echt knap is ie niet. Dat kenteken zit ook erg vreemd zo en het versterkt het beeld dat ie bol en hoog is.
Vandaag voor het eerst gezien. Die kont oogt idd nog hoger (en smaller).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo dat is al snel! Ik moet wel even wennen, echt knap is ie niet. Dat kenteken zit ook erg vreemd zo en het versterkt het beeld dat ie bol en hoog is.
Wel, ik heb er nog even een ModelWie wil er nu nog een Tesla...
Ik mag hopen dat je een Model 3 hebt want de 2 is niet op de markt.Wel, ik heb er nog even een Model 2 (i5 Touring in bestelling).
Nooit of te nimmer nog een Tesla, niet alleen vanwege Musk, maar ook omdat de wagen lang niet zo goed is als veel mensen je proberen wijs te maken. Ik merk nu al enkele gaten in de lak (aan de wielkast vooraan), na 4.5 jaar en 110 000km. Nog nooit meegemaakt. Mijn collega heeft exact hetzelfde probleem (maar dan nog veel feller).
Haha typo van me. Model 3 inderdaad.Ik mag hopen dat je een Model 3 hebt want de 2 is niet op de markt.
Toen ik die model 3 bestelde was die nog 62 k€ hoor.Tja, van een Model3 naar een i5 Touring is ook + 30-40K.
Kun je dus bijna een reserve Model3 kopen.![]()
Moderator