Zakelijk? Ja, doordat door heel Europa evenementen worden afgezegd of opgeschoven, maar ook bepaalde bouw klussen vertraging hebben, hebben onze klanten met annulering te maken, en dus proberen ze de bij ons bestelde producten te annuleren of later geleverd te krijgen. Tegelijkertijd zien we een enorme stijging in vraag naar consumables, waar we zelf ook niet voldoende van kunnen krijgen. Gekke tijd. Heb collega’s door heel Europa. Vanuit Italië een bericht, lijkt wel een politiestaat. Net foto’s van een collega uit UK, lege schappen in de winkels.
We bereiden ons voor op het slechtste, gelukkig zijn we ook buiten Europe actief, en hebben we een paar kansen in bv Afrika om eventueel verloren omzet goed te maken.
We zullen zien, spannende tijden.
Privé? Minder. Vandaag hier in t dorp de eerste patiënt. Zal me benieuwen wat de uitwerking zal zijn op openbaar leven. Heb zelf de afgelopen dagen de vriezer gevuld met groente enzo voor het geval dat mensen gaan hamsteren, ben niet bang voor lege schappen, maar heb een hekel aan drukte in winkels

ook qua medicijnen etc hebben we voldoende voorraad.
Snap alleen de regering niet zo goed met advies. Zit er hard aan te denken onze kinderen thuis te houden. Ik of mijn vrouw moet toch thuis werken deze dagen.