Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ibud zei:... . Terwijl een E30 en E46 wel een stijlvolle en sportieve uitstraling hebben behouden. ....
Gullwing zei:Tja, het komt denk ik ook door onze associatie. Begin 2000 reden er alleen nog sjappies mee rond, met spoilers etc. Een e30 was eind jaren 90 ook een no go, maar met de tijd is dat een klassieker geworden. Een mooie 100% originele e36 is toch ook wel een fraai gelijnd apparaat. Maar ze moeten echt 100% zijn,

Kristian zei:Zag net ook een E36 323ti in perfecte staat. Een hele rare auto met bijv. het dashboard van de E30 maar wel weer leuk.
Sport Leicht zei:
Aras zei:De E36 was ook wel de ultime Shaorma-Bak, Loverboy-auto of Mocro-cruiser. Zelfs bij een mooie M3 heb ik sterke 020-West associaties.
Komt niet heel fraai uit mijn toetsenbord, maar het is niet anders imo. Net als dat een E30 M3 cabrio een Kluivert-bak blijft.
Voor mij een van de minst begeerlijkste BMW's. Terwijl ik er tijdens de introductie urenlang kwijlend omheen heb gelopen.
Gullwing zei:(..)
Vroeger had bijne elke sjonnie er eentje, incluis spoiler, dan wel bodykit, en natuurlijk een 2000 watt muziek installatie. Maar hoe vaak zie je ze nu nog?
(..)
Sport Leicht zei:@DD:Ik kreeg het resultaat niet beter op de (iPhone)foto. Ik vind overigens dat de kleur Iridiumsilber er wel mooi op uitkomt. Het is meer dan gewoon zilver, er zit een bepaalde gloed in die bij bepaalde lichtval iets richting een goud-tint gaat.
Moderator
Ibud zei:Thanks! Ik zoek altijd een hele specifieke uitvoering als ik eenmaal een model heb uitgekozen. Dan zoek ik liever een paar maanden of jaren naar die perfecte auto dan dat ik iets koop wat het nét niet helemaal is qua kleur of opties.
Dit keer moet het een zwarte 5-deurs zijn met xenon (mooiere lichtunits), privacy glass, schuifdak, stoelverwarming, 18 inch en leer.
Ongeveer zoals dit:
![]()
Bofkont 350 zei:@Sporleicht
Ja bijzonder goed geschikt voor een lederen interieur, ik gebruik eigenlijk niets anders meer.
Je zou ook nog deze tool erbij kunnen bestellen, reinigt echt grondig.
Pufje van de cleaner en voorzichtig scrubben.
https://www.detailschuur.nl/index.php/leer-vinyl-scrub-borstel.html
Mijn eigen lijstje begint wat korter te worden nu ik me er een beetje in aan het verdiepen ben.michel1975 zei:Na een half jaar in de lease Kodiaq begint het toch weer te kriebelen. Maak nu een hoop kilometers dus zit er aan te denken een diesel bij te nemen. Voorlopige shortlist is Audi A4/A6 TDI, BMW 3/5, Mercedes C/E, Volvo V70 of toch lekker veilig en iets uit de (lekker schelden hier) VAG stal Passat, Golf of Octavia, Ik ieder geval automaat, schuifmans, maximaal rond de ton op de teller, station en max 5/6 jaar oud. Na de afschrijving op de CL ben ik wel ff klaar met exoten dus dat wordt lang door rijden met een diesel
![]()
Gullwing zei:Doet mij wel ineens gaan denken wat ik mevr gullwing over 2 jaar voor haar veertigste moet geven eye popping smiley