Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan is ie nog net geen 25 jaar, dus importeren naar de vs wordt een dramaW212 zei:Tegen die tijd heb ik em wel strak. Kan je em zo overnemen.![]()
Sport Leicht zei:Ik heb ook een Golf 3 cabrio gehad, was echt een fijn ding en heb er heel veel schik van gehad. Ook nog een mooie roadtrip mee gemaakt toen naar Zwitserland, Italië, Kroatië en Oostenrijk.
Moderator
Gullwing zei:Maar het staat me inderdaad bij dat al die motoren problemen hadden, maar wat daar van waar is weet ik niet.
Aras zei:Het onderhoud en reparaties van zo’n 5 serie zijn voor een particulier niet grappig meer.
Tja meneer, de sensor die de algoritmes meet tussen het slot van de achterklep en de boutjes op de nokkenas stuk. Aaai, dat is een onderdeel van €799 ex BTW en 3 uur arbeidsloon a €175 ex BTW. oooohn het is een V8, daar zitten er 2 in.
HarmenA zei:Goed om te zien dat er nog genoeg interesse is voor de echte Duitse 'Autobahn-stormers'.
Harmen zei:Goed om te zien dat er nog genoeg interesse is voor de echte Duitse 'Autobahn-stormers'.
Een bruine LCI 535d graag, met beige leer en nette veel spaaks velgen. Ik ken zo de kleurnamen en de wielcodes niet. En zonder M optisch inderdaad.DagDromer zei:Voor mij als niet M-uitvoering absoluut de LCI en dan bij voorkeur de luxury line, ziet er zoveel scherper uit als de VFL, in een gedekte kleur - maar niet zwart - en 18” wielen.
Als M eigenlijk alleen als Touring in de lichte kleur (zilver/blauw etc) met een voorkeur voor LCI, mede dat de motorkap etc net even scherper zijn.
Technisch is ie wel goed. Motor loopt prima, geen roest bij de dorpels en voorschermen. Het leer moet wat liefde krijgen, want glad en een beetje beschadigd, hetzelfde geldt voor het stuur en de pook. Er liggen niet-originele vloermatten in, wel nieuw, maar dat moet een keer anders. En de Pioneer die er in zit moet vervangen worden voor een VW Gamma radio met de blauwe verlichting. De kofferklep moet opnieuw gespoten worden, heel klein roestplekje bij de handgreep van die kofferklep ook en hier en daar wat kunststof (bij de spiegels en de grill) wat iets wit is uitgeslagen en weer netjes zwart gemaakt moet worden.SL zei:@W212: Wat moet er zoal aan de auto gedaan worden, alleen optische zaken of ook qua techniek?
Sport Leicht zei:DagDromer zei:@ SL - tevreden met het poest-resultaat?
Super tevreden, van binnen en van buiten helemaal nieuw en met de glascoating zo glad als een aal! Geeft weer bijna het gevoel van met een nieuwe auto de showroom uitrijden
![]()
![]()
![]()
Gullwing zei:Sport Leicht zei:Ik heb ook een Golf 3 cabrio gehad, was echt een fijn ding en heb er heel veel schik van gehad. Ook nog een mooie roadtrip mee gemaakt toen naar Zwitserland, Italië, Kroatië en Oostenrijk.
Echt iedereen had er destijds eentje, tenminste als ik er weer aan die tijd denk. Was ook gewoon een chique wagentje![]()
ENTE zei:Afgelopen week een mooie Teutoon op het erf gehad. Een ‘70 911T.
Onderhuids was er aardig wat geüpdate aan dit exemplaar.
Alle verhalen kloppen dat dit echt zo’n wagen is die je bij z’n nekvel moet pakken. Genieten!
![]()
Het fraais komt uit Elburg
Alle verhalen kloppen dat dit echt zo’n wagen is die je bij z’n nekvel moet pakken. Genieten!
W212 zei:Lag je daar wakker van?
Durashift zei:MWah, ik keek vorige week toch wel ff verrast om toen ik (naar ik nu weet) de Aston Martin DBX geparkeerd zag staan.
![]()
Bijzondere achterzijde..
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/meerdere-varianten-aston-martin-dbx-op-komst/
Urus of een Q8 vind ik afwijkender dan de Q8 tov de E-tron, zeker nu met de SB erbij.
Mooi zo. Haha.Harmen zei:Haha nee hoor, dat zou niet best zijn.
20210226_112754 by bofkont OEM, on FlickrNope, was wel dezelfde overigens. De mijne had al ruim 279.000 km achter de wielen.Aras zei:Michel, van jou geweest? Range Rover
Wel leuk angebot daar.
Bofkont 350 zei:
Joe met trema l D met punt zei:![]()
https://collectingcars.com/for-sale/2002-mercedes-benz-brabus-c3-8s
Hier word ik toch wel hebberig van....
Sport Leicht zei:Heb je er een 2e antenne opgezet? Vet cool man!![]()