MB 300SL
Kilometervreter
Snipe zei:Ik ga wel.
En omdat het lente is, zoals hier al werd aangehaald, rijd ik er met een cabrio heen.
Een cabrio zag ik niet in jouw genoemde wagenpark. Wat voor één is het?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Snipe zei:Ik ga wel.
En omdat het lente is, zoals hier al werd aangehaald, rijd ik er met een cabrio heen.
Snipe zei:Klopt, deze heb ik voor een weekje. Het is een soort moderne Mercedes SL R129, alleen heet deze geen Mercedes maar Lexus. De LC 500, om precies te zijn.
bofkontZ4 zei:Vanaf wanneer is het balansas probleem met de 350 benzine blokken opgelost? Eigenlijk is de vraag, vanaf welk jaar is een ML als 350 'veilig' te kopen?
MB 300SL zei:Volgens mij was het een reactie op een post van SJ.
bofkontZ4 zei:….wellicht nog wel eens een E89 Z4 in de juiste uitvoering mocht ik daar tegen aan lopen.
MB 300SL zei:bofkontZ4 zei:….wellicht nog wel eens een E89 Z4 in de juiste uitvoering mocht ik daar tegen aan lopen.
Ik meen mij te herinneren dat je de E89 niet zo mooi vond, inmiddels wel?
Dionysus zei:Ik kan me nog jouw gemaakte strapatsen herinneren in de ex-Thierry Henry BMW 850 op de gezellige dreven rondom de Amsterdam Arena…
Snipe zei:Echt druk was het niet op Techno Classica, maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik er op woensdag (de previewdag) was.(..)Maar niettemin: mooie auto's gezien, een bratwurst gegeten en een leuk dagje de hort op geweest.
(..) Niet rijden, dan gaat er niets stuk en worden er dus ook geen onderdelen meer voor gekocht. Ergo, de omzet van onderdelenhandelaren daalt en voor de fabrikanten van onderdelen valt er ook minder en minder te verdienen. Slechte zaak, vinden wij. De markt is gebaat bij omzet: omzet aan onderdelen, aan verzekeringen en deelname aan rally’s en events. Het lijkt allemaal leuk dat wat je hebt veel geld waard is geworden, maar wat heeft dat voor gevolgen voor de toekomst? (..)
HarmenA zei:Een gaaf BMW-duo.
![]()
HarmenA zei:De opvolgers die zullen komen met de grote grillen weet ik het nog niet van. Vooral de laatste 2-serie F44 vind ik echt een mispeer, helemaal uit model getrokken naar mijn mening.
funf zei:Andere eigenaar, andere filosofie. Gelukkig is de meester zelf nog wel actief.![]()
funf zei:HarmenA zei:De opvolgers die zullen komen met de grote grillen weet ik het nog niet van. Vooral de laatste 2-serie F44 vind ik echt een mispeer, helemaal uit model getrokken naar mijn mening.
Eens. De active tourer vind ik dan wel weer aardig gelukt. Echt een verbetering ten opzichte van zijn voorganger. Ik heb laatst ook eens met de iX gereden. Leuke auto, maar het ontwerp spreekt me helemaal niet aan.
TYN zei:
MB 300SL zei:Dat denk ik ook. De kaarten worden opnieuw geschud, en nog geen idee welk merk/model straks mijn voorkeur zal hebben. Wordt het een EV? Bij mij voorlopig nog niet, maar mocht het wel zover komen dan moet ik nog steeds wennen aan de EQE of EQS. Die Audi concepts (A6 en A6 Avant) zien er dan een stuk beter uit. Wordt het een benzine of hybride? Dan zullen de S of toekomstige E bij mij wel hoge ogen gooien, maar misschien vallen de nieuwe 5 en 7 straks ook wel in de smaak.
funf zei:De Mini ruimt nu het veld voor een hybride X3. Ja, een SUV. Ook al weer zo’n stap. Eigenlijk niet echt mijn auto, maar toch wel heel handig met groter wordende kids.
Snipe zei:Het reed fantastisch, leuker om te rijden eigenlijk dan een EQS. Het enige bezwaar dat ik tegen de i4 heb, is dat ik 'm niet echt mooi vind. Gelukkig maar, anders zou ik nu onrustig worden van een elektrische wagen.
Snipe zei:En zelf vond ik een Model 3 wél erg lollig om te rijden, maar daar moet ik misschien bij aantekenen dat ik er eigenlijk alleen mee ben wezen ijsdriften. Maar: je kan er plezier mee hebben en hij heeft best een lekker gevoel in het stuur, als liefhebber kan je daar alleen maar blij mee zijn.