Guest
Mooi nieuw gemáákt, deze 944 Turbo :T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Flieger zei:![]()
Staat de neus nu wat naar voren zoals BMW dat vroeger had? :T
funf zei:Daar heb je wel een punt, met die kleine raampjes. Het komt heel benauwend over. Maar verder wel een geslaagd ontwerp wat mij betreft.
Phaeton V8 zei:Mooi nieuw gemáákt, deze 944 Turbo :T
Phaeton V8 zei:Mooi nieuw gemáákt, deze 944 Turbo :T
![]()
funf zei:Phaeton V8 zei:Mooi nieuw gemáákt, deze 944 Turbo :T
![]()
Ongelooflijk. Wat een werk moet dat zijn geweest.![]()
funf zei:Ja, ze weten het wel bij BMW.....
Ik heb blijkbaar het verkeerde vinkje gezet bij de winterwielen. Het is styling 684 en die blijkt in orbit grey leverbaar. Dat zit er nu bij mij onder, terwijl ik eigenlijk de Ferric grey bedoeld had. Volstrekt gemist. Maar ik laat het zo.
Bofkont zei:Bijzonder fraai de nieuwe CLS, ik ben absoluut fan.
Stipt polish blijft verbazen met die prachtige bodem renovatie's en overige detail werk.
funf zei:Je moet op studiereis Bofkont. Daar kun jij zelfs nog wat van leren!
grappig. Ik vond juist de eerste cls prachtig. De tweede, wat overigens geen mopf is maar echt een nieuw model vond ik wat minder geslaagd. De nieuwe vind ik erg geslaagd. Zoveel mensen, zoveel wensenIcebrain zei:Bofkont zei:Bijzonder fraai de nieuwe CLS, ik ben absoluut fan.
Stipt polish blijft verbazen met die prachtige bodem renovatie's en overige detail werk.
CLS net als de 1e R-klasse niet om aan te gluren, na de Mopf werden beide naar mijn menig wat smaakvoller De CLS vond ik toen nog niet mooi en de Shooting break helemaal niet maar het ging. En met de huidige designtaal van MB ben ik helemaal afgeknapt ( uitzondering de S-klasse) maar de coupe's zijn om te huilen qua ontwerp. de SLS is en blijft een beauty zijn beoogde opvolger/ rivaal van de 911 is simpelweg uit proportie. Geef mij maar een W124
Aras zei:Eerste CLS in 500 uitvoering mag hier voor de deur staan. Hele fraaie auto.
funf zei:Ik moest deze week meerijden in een C klasse sedan uit 2015. Die is achterin ook krap! Leuk voor kleine kinderen, maar een volwassene kan er echt nauwelijks fatsoenlijk zitten.
Nico GTR zei:Daarom staat de Z4 ook onder de carport.![]()
Ze waren hier ook aan t strooien. Lekker koud ook.
funf zei:Ja, ze weten het wel bij BMW.....
Ik heb blijkbaar het verkeerde vinkje gezet bij de winterwielen. Het is styling 684 en die blijkt in orbit grey leverbaar. Dat zit er nu bij mij onder, terwijl ik eigenlijk de Ferric grey bedoeld had. Volstrekt gemist. Maar ik laat het zo.
funf zei:Snap ik. Aan de andere kant: je zult hem zo mooi schoon hebben en dan met dit weer de weg op moeten. Ik kan inmiddels alweer aan de schoonmaak, na een ritje over een modderige weg....
Jay DoubleYou zei:funf zei:Ja, ze weten het wel bij BMW.....
Ik zou het laten aanpassen als het mijn auto was en ik het anders bedoeld had.
Welkom (terug)S-J zei:Hallo.
Het zal met zekerheid geen kamperbak zijn.funf zei:Zou de Twingo er nog staan?
BENZine zei:Als Zemelaar en FH560126 zich ook nog melden dan kunnen we voor het kerstdiner weer compleet zijn![]()
Nee joh veels te bang voor Tiranabak uitgemaakt te worden.funf zei:Nee? De vraag is: wat dan wel? Een C-klasse wellicht?
BENZine zei:Als Zemelaar en FH560126 zich ook nog melden dan kunnen we voor het kerstdiner weer compleet zijn![]()
500 E zei:Die Twingo zal er nog wel staan. Wellicht opteert men voor een verse Twingo. Er moet immers afgelost worden.
Phaeton V8 zei:Ha S-J! Hoe staan de zaken, privé en in zaken?