begrijpelijk! Zeker als je fietsen wilt meenemen is een klep wel écht makkelijker. Voor Caddy's heb je fietsendragers die je zo op de klep kunt monteren, een stuk makkelijker en chiquer dan een drager op de trekhaak.
Ja, precies. Maar ik moet zeggen dat ik na het vele zoeken inmiddels een beetje het vertrouwen kwijt ben ;) ik ga misschien later wel weer verder met mijn zoektocht, of misschien zet ik het hele idee van een bestelbusje wel uit mijn hoofd en zoek ik een (gewone, kleine) auto van een merk en type motor waar minder problemen mee zijn.

Laatst bewerkt:
Je zou altijd een aankoopkeuring kunnen laten doen door een 3e partij. Dan weet je ten alle tijden de technische staat van het voertuig, import of niet.
Bedankt voor de tip, had ik me inderdaad al voorgenomen, wanneer ik een auto in NL zou kopen. België (daar woon ik) misschien minder noodzakelijk, aangezien daar de keuring verplicht is bij verkoop.

Ja, precies. Maar ik moet zeggen dat ik na het vele zoeken inmiddels een beetje het vertrouwen kwijt ben ;) ik ga misschien later wel weer verder met mijn zoektocht, of misschien zet ik het hele idee van een bestelbusje wel uit mijn hoofd en zoek ik een (gewone, kleine) auto van een merk en type motor waar minder problemen mee zijn.
Laat je ook niet gek maken door alle verhalen en recensies die op internet staan. Als je lang genoeg zoekt kun je over alle auto's en types slechte verhalen vinden.

In mijn snelle zoektocht kwam ik zo een tiental exemplaren tegen die aan al jou eisen voldoet. Geen import, klep, benzine binnen budget. Nee geen caddy..
Bedankt nog voor je reactie! Mocht je een van de opties die je gevonden hebt nog willen delen, dan graag (ik woon in België, onder brabant, dus liefst niet in groningen haha) Het is meer dat ik als leek het lastig vind, zie soms door de bomen het bos niet meer, maar zal zeker verder gaan met zoeken. Met de tips van hier ben ik in ieder geval al een stapje verder.

Bedankt nog voor je reactie! Mocht je een van de opties die je gevonden hebt nog willen delen, dan graag (ik woon in België, onder brabant, dus liefst niet in groningen haha) Het is meer dat ik als leek het lastig vind, zie soms door de bomen het bos niet meer, maar zal zeker verder gaan met zoeken. Met de tips van hier ben ik in ieder geval al een stapje verder.
Dan kun je beter voor een betrouwbaar adres in de omgeving gaan

Terug
Bovenaan